رییس فدراسیون ورزش های روستایی وبازی های بومی -محلی:
غلامرضا جعفری گفت: ورزش روستایی توانمندی و پتانسیل ورود به ورزش کلاسیک را دارد و در صورتی می تواند پا به عرصه قهرمانی بگذارد که زیر ساخت های لازم در این راستا فراهم شود.
کد خبر: ۳۴۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 13 December 2016

 به گزارش خبرنگار تابناک ،غلامرضا جعفری درمجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کرمانشاه با بیان اینکه ورزش روستایی توانمندی و پتانسیل ورود به ورزش کلاسیک را دارد و در صورتی می تواند پا به عرصه قهرمانی بگذارد که زیر ساخت های لازم در این راستا فراهم شود، گفت: عملکرد فدراسیون ورزش روستایی برگرفته از سیاست های وزارت ورزش بوده و در راستای رسیدن به اهداف خود نیازمند حمایت مادی و معنوی دولت است، وزارت ورزش و جوانان باید توجه داشته باشد که فدراسیون ورزش روستایی نقش فرهنگی بسیار بالایی در صیانت از ورزش کشور دارد و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

جعفری افزود : فدراسیون ورزش روستایی با ورود به رویکرد توسعه رشته هایی همچون فوتبال، والیبال و کشتی در روستاها تلاش بسیاری می کند و برگزاری لیگ روستایی را در برنامه کاری خود دارد.

وی برگزاری جشنواره های بومی و محلی، تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه ها، توانمند سازی نوجوانان و جوانان مستعد روستایی و برگزاری دوره های آموزش مربی و داوری را از اهم برنامه های فدراسیون و هیأت های تابعه عنوان کرد.

بهرام بهروش  رییس جدید هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه در این مجمع با قدردانی از اعتماد اعضا برای سپردن مسوولیت هیات به وی خاطر نشان کرد: ایجاد تعامل در راستای سیاستهای فدراسیون،ایجاد رقابت سالم،برپایی جشنوارها، جذب اسپانسر،برگزاری کلاسهای داوری ومربیگری و تدوین دایره المعارف بازی های بومی و محلی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان از مهمترین برنامه های هییت برای دوره چهارساله است.

وی افزود: هر فردی که اطلاعی ازبازی ها ی خیلی قدیمی دارد نام آن بازی به اسم خودش در کتاب منتشر می شود.وهریک از این افراد در هر کدام از شهرستان ها که حضور دارند می توانند با مراجعه به هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان محل سکونت خود نام و مشخصات آن بازی را ارایه دهد .

رییس جدید هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه همچنین از فعال بودن تمام هیات های شهرستانی خبر داد و گفت: این هیات ها هر از چندگاهی جشنواره های بومی منطقه خود را در روستاها برگزار می کنند.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های روستایی وبازی های بومی -محلی استان کرمانشاه با حضور رییس فدراسیون ، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان ،نماینده شهرستانها اعم از بانوان وآقایان،نماینده ورزشکاران برگزار شد و بهرام بهروش تنها کاندیدا این هیات با 16رای اخذ شده بمدت4    سال رییس هیات استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار