با حضور گسترده مردم و مسئولان
همان طور که ظرف یک ماه گذشته چند نفر از سارقان توسط دستگاه قضا به اشد مجازات رسیدند، عاملان و قاتلان این شهید در اسرع وقت دستگیر و به اشد مجازات می‌رسند.
کد خبر: ۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 12 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید «ستوان یکم جواد مرادی» از مقابل مصلی کرج تا امامزاده حسن (ع) بر دوش همرزمان و مردم قدرشناس استان البرز تشییع شد.
سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز ، سید حمید طهایی استاندار البرز در این مراسم حضور داشتند.
آیت الله حسینی همدانی بر پیکر این شهید بزرگوار نماز را اقامه کرد.
در این مراسم سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: مردانی که برای فرمان الهی جان خود را نثار می‌کنند و تا مرز شهادت و ایثارگری پیمان خود را عملی می‌سازند، ثابت قدمان هستند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: شهید جواد مرادی جان خود را برای امنیت و نظام جمهوری اسلامی فدا کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی 87 شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم و سخت باید با دشمنان به نبرد پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه امروز پلیس گوش به فرمان ولایت و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مجرمان بدانند همان طور که ظرف یک ماه گذشته چند نفر از سارقان توسط دستگاه قضا به اشد مجازات رسیدند، عاملان و قاتلان این شهید در اسرع وقت دستگیر و به اشد مجازات می‌رسند.
شهید مرادی روز شنبه در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار