سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری:
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به برنامه های اخیر این فدراسیون برای تقویت ورزشکاران، گفت: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر ورزشکاران دوچرخه سوار پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند.
کد خبر: ۳۴۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، نصرالله پریچهره روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بهترین عنوان ورزشکاران ما در رقابت های بزرگسالان قهرمانی جهان سال گذشته رتبه 123 بود اما امسال این رتبه به 23 رسید.
وی افزود: ارتقاء یکصد پله ای رتبه ما در مسابقات جهانی بیانگر کارهای خوب صورت گرفته و انتقال حس خودباوری به جوانان برای رقابت با بزرگان جهان است.
پریچهره ادامه داد: دوچرخه سواری در کنار شنا، دو و میدانی و تیراندازی با توزیع 240 مدال در رقابت های جهانی و المپیک در ماده های مختلف، یکی از رشته های پرمدال محسوب می شود.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تلاش خود را مضاعف تر و برنامه های بهتری تدوین کنیم می توانیم سهمی از مدال های توزیع شده داشته باشیم.
وی در ادامه خواستار ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه شد و گفت: شاید امروز کمتر خانه ای در کشور باشد که حداقل یک دستگاه دوچرخه در آن وجود نداشته باشد.
پریچهره ادامه داد: با وجود مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا خوب است تا فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو حداقل در مسیرهای کوتاه و نیمه بلند بین مردم جا بیفتد.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری یادآوری کرد: شهرداری ها از امکانات و ظرفیت خوبی برخوردارند که می توان در قالب تفاهم نامه هایی از برخی امکانات آن ها استفاده نمود و دوچرخه را بیشتر وارد جامعه کرد.
وی همچنین با تبریک به عزیزی رییس جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد تا با کمک وی و سایر اعضای مجمع شاهد رشد دوچرخه سواری در این استان باشیم.
پریچهره در پایان و با بیان اینکه کرمانشاه در بسیاری رشته ها، مهد ورزش است، گفت: استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های موجود و نگاه ویژه تر مسوولان به این بخش می تواند در توسعه و تقویت ورزش این دیار بسیار موثر باشد.
در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه جلال عزیزی با کسب 16 رای به عنوان رییس جدید این هیات برای چهار سال آینده انتخاب شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار