رئیس جدید انجمن گویندگی و دوبلاژ لار اظهار داشت: شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار تاسیس میشود. طی مراسمی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، اعضا وهیئت مدیره انجمن گویندگی و دوبلاژ لار؛ محمد علی شامحمدی از سوی سید علی اصغر رفعت حقیقی به سمت ریاست این انجمن منصوب گردید.
کد خبر: ۳۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 18 December 2016


444به گزارش میلادلارستان به نقل از روابطعمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ سید علی اصغر رفعت حقیقی در این نشست بیان داشت : از ابتدای حضور خود سعی بر آن داشته ایم تا با ارائه طرح ها و ایده های نو در حوزه فرهنگ و هنر ،به پویایی و پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به قبل دست یابیم ، به همین منظور تاسیس انجمن های جدید و نظام مند کردن نیروها در قالب این انجمن ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : تاسیس شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار و همچنین انجمن گویندگی و دوبلاژ که تنها نهاد حرفه ای این رشته در شهرستان های استان فارس می باشد ، نمونه ای از این ایده های نو در راستای تولیدات فرهنگی مستقل همسو با منویات مقام معظم رهبری و دولت محترم می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افزود :بر اساس مولفه های اقتصاد هنر،رشد بستر های جدید در حوزه فرهنگ علاوه بر ایجاد شور و نشاط جسمی و فکری در افراد ، می تواند ممر درآمد برای هنرمندان باشد تا از طریق فعالیت حرفه ای به کسب درآمد نیز دست یابند.

11در ادامه این نشست محمد علی شامحمدی از سوی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به عنوان اولین رییس این انجمن نوپا معرفی گردید.شامحمدی مدیر موسسه رسانه ای هفت برکه گراش،عضو هیئت مدیره انجمن گویندگی فارس و مدرس نمایش رادیویی می باشد.وی ضمن سخنانی بیان داشت :

اولین برنامه کوتاه مدت ما پس از تشکیل کلاس ها ،شناسایی افراد مستعد و راه اندازی مجله صوتی لارستان شامل اخبار ، میزگرد و گفت و گو،موسیقی و برنامه های سرگرمی می باشد.وی ادامه داد:

555

با رایزنی های انجام شده تا پایان سال جاری استودیو مخصوص نمایش رادیویی در لارستان به بهره برداری خواهد رسید . وی گفت :از آنجاییکه حرفه نمایش رادیویی مرکب از رشته های متفاوتی از قبیل ادبیات و موسیقی و … است به همین منظورمی توانیم با انجمن های دیگر تعامل سازنده داشته باشیم و در همین راستا برگزاری اولین جشنواره نمایش رادیویی فارس به میزبانی لارستان را مد نظر داریم و امیدواریم مسئولین استانی از این پیشنهاد استقبال نمایند.

333

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار