رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در هشت ماهه سال‌جاری بیش از 30 هزار ماموریت اورژانسی در استان انجام شده است، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 18.29 درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 19 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،صائب مدرسی امروز اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به بیماران و مصدومان در حوادث از جمله وظایف اورژانس یا فوریت‌های پزشکی است.

مدرسی با بیان اینکه در هشت ماهه سال‌جاری بیش از 30 هزار ماموریت اورژانسی در استان انجام شده است، گفت: در سال گذشته 24 هزار و 843 ماموریت اورژانسی‌ها انجام شده است.

وی از رشد 18.29 درصدی ماموریت‌های اورژانسی هشت ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته خبر داد و تصریح کرد: ماموریت‌های حوادث تصادفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال‌جاری 9 هزار و 67 مورد تصادف رانندگی گزارش شده است، ادامه داد: در سال گذشته 6 هزار و 866 تصادف اتفاق افتاده است.

این مسؤول به یک‌هزار تماس مردمی با واحد مرکز ارتباطات اورژانس(125) به‌صورت میانگین در روز اشاره و بیان کرد: از این تعداد تنها 80 تماس منجر به ماموریت‌های پزشکی می‌شود به جزو تماس‌های که در راستای مشاوره پزشکی است، مابقی مزاحم تلفنی هستند.

مدرسی به فعالیت 54 پایگاه اورژانس در سطح استان اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست دارم که برای مواردی که حیات بیمار در خطر است با اورژانس تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار