به گزارش تابناک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
دکتر حسین کریم گفت: نمایندگان برای جذب متخصص در استان و توزیع نیروهای تخصصی به طور جد وارد کار شده و چانه زنی کنند.
کد خبر: ۳۴۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 19 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشستی که در شهرستان کنگاور برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را با ۴۰۰ میلیارد تومان طلب از بیمه ها اداره می کنیم، گفت: تمام مراکز و شبکه های ما برای تامین تجهیزات، غذای بیماران، اداره روزمره مراکز و...  به بازار بدهکارند و روزانه طلبکاران پول خود را از مسوولان مطالبه می کنند.

دکتر کریم با اظهار اینکه در بسیاری از مراکز از آغاز سال تاکنون کارانه پرداخت نکرده ایم‌ و این مساله  برای همکاران ما بسیار دشوار است، افزود: ما پرداختی از جیب مردم را به ۳ و ۶ درصد رسانده ایم و به تعهدات خود در اجرای برنامه تحول نظام سلامت عمل کرده ایم اما متاسفانه دیگران تعهد خود را زیرپاگذاشته و جایگزینی برای این کاهش پرداخت مردم به سیستم بهداشت و درمان وارد نشده است.

وی افزود: بسیاری از پروژه های برزمین مانده و نیمه کاره و رهاشده را احیا کردیم و بسیاری از انان را افتتاح کرده و یا درحال اجرا و اتمام انان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه برای احداث بیمارستان جدید در کنگاور ،نماینده محترم شهرستان و استاندار محترم باید اقدام کنند و مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ را بگیرند، گفت: در غیر این صورت امکان دیگری وجود ندارد و در اختیار دانشگاه نیست.

دکتر کریم گفت: برای ترمیم و رفع نواقص بیمارستان شهیدچمران کنگاور علاوه بر مبالغ هتلینگ از سایر منابع هتلینگ مراکز دیگر که کمتر نیاز دارند مبالغ بیشتری اختصاص می دهیم.

وی با بیان اینکه سه خانه متخصص در کنگاور ساخته و تحویل متخصصان شده است، افزود: بلوکهای زایمانی کنگاور درحد استانداردهای جهانی است و رادیوگرافی کنگاور هفته آینده تحویل و کار نصب آن آغاز می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اظهار اینکه با تلاش نمایندگان برای برخی بیمارستانها و شهرستانها دستگاه سی تی اسکن تهیه و نصب شد، گفت: شهرستان کنگاور در این زمینه بی بهره بود که با تضمین شرکت مربوطه مجبور به انتقال سی تی اسکن یکی از مراکز به این شهرستان شدیم، از تلاش نماینده برای گرفتن سی تی اسکن برای پیگیری و نصب اقدام تشکر می کنیم.

دکتر کریم گفت: نمایندگان محترم برای جذب متخصص یرای استان در توزیع نیروهای تخصصی به طور جد وارد کار شده و چانه زنی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار