فرماندار کرمانشاه خبر داد:
رنجبر گفت: ادارات و نهادها برای پیشگیری و امداد رسانی بموقع در زمان بروز حوادث بویژه بارندگی شدید، بارش برف ووزش باد و طوفان و سایر حوادث آمادگی دارند.
کد خبر: ۳۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 20 December 2016

به گزارش تابناک، جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه  به ریاست رنجبر فرماندار کرمانشاه وبا حضور بخشداران ومدیران عضو شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در این جلسه رنجبر طی سخنانی هدف از تشکیل جلسه را احراز آمادگی لازم ادارات و نهادها برای پیشگیری و امداد رسانی بموقع در زمان بروز حوادث  بویژه بارندگی شدید، بارش برف ووزش باد و طوفان و سایر حوادث اعلام نمود .

رنجبر با بیان اینکه اکیپ های امداد ی راهداری نیز آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث را دارند، کفت: 12 سایت برف روبی و بالغ بر 250 دستگاه ماشین آلات سنگین را با نزدیک به 1200 نفر نیروی انسانی و450 مخزن شن ونمک برای بکارگیری درزمان لازم در حوزه شهرکرمانشاه پیش بینی شده است.

وی بر لایروبی کانال آبشوران و رود خانه قدیمی تنگ کنشت شهر کرمانشاه تاکید کرد و افزود: خواهان برخورد جدی شهرداری های مناطق با افرادی که در حال ساخت و ساز هستند وکانال های آب در سطح کوچه ها و معابر را با ریختن نخاله های ساختمانی مسدود می کنند هستیم و جهت پاکسازی لازم  از انهار و جوی های آب اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: باید طرح مطالعاتی دفع آبهای سطحی را از طریق شهرداری به اتمام رسانده و  بازدید از 13 محل در نظر گرفته شده برای آسفالت اضطراری را در برنامه کاری خود داریم.

فضل الله رنجبر نقشه خطر پذیری محلات را مورد تاکید قرار داده و خواستار سوخت رسانی بموقع برای عشایر شد و گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص سوخت رسانی به عشایر همکاری خود را اعلام کنند.

 وی افزود: با توجه به کاهش بسیار زیاد و قابل توجه بارندگی درسالجاری نسبت به میانگین سال قبل مقرر شد کمیته بحران آب شهرکرمانشاه تشکیل و با حضور ادارات موضوعات مربوط به صرفه جویی را پیگیری کنند.               

منبع: روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار