معاون حقوقي، ثبتي و امور اوقافي اداره‌کل اوقاف و امور خيريه مازندران گفت: در دو سال اخير يک هزار و 456 جلد سند مالکيت موقوفات، بقاع متبرکه و اماکن مذهبي مازندران با 29 هزار و 241 رقبه اخذ شد.
کد خبر: ۳۴۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 20 December 2016
 آريا،مجتبي باقرزاده در گفت و گويي اظهار کرد: اخذ سند مالکيت پرونده‌هاي ثبتي موقوفات مازندران با جديت در حال پيگيري است.
 وي با بيان اينکه روساي ثبت اسناد و املاک ادارات شهرستان‌ها کمک زيادي در صدور سند مالکيت موقوفات کردند، افزود: اخذ سند مالکيت موقوفات در اولويت اصلي برنامه ابلاغي معاونت حقوقي و ثبتي اوقاف مازندران قرار دارد.
 
 معاون حقوقي، ثبتي و امور اوقافي اداره‌کل اوقاف و امور خيريه مازندران شناسنامه‌دار کردن و تثبيت مالکيت موقوفات را از مهم‌ترين اقدامات مجموعه اوقاف استان دانست و ادامه داد: در راستاي تفاهم‌نامه بين اوقاف و سازمان ثبت قرارگاهي در ادارات‌کل اوقاف سراسر کشور تشکيل شد تا روزانه پيگير اخذ سند مالکيت موقوفات باشند.
 باقرزاده در پايان گفت: موقوفات با رقبه بالا استان در مرحله تحديد حدود قرار دارند که با تدبير مسئولان استاني و شهرستاني در حال بررسي هستند.
 وي با اشاره به عملکرد دو ساله معاونت حقوقي و ثبتي اداره کل اوقاف و امور خيريه مازندران، گفت: در دو سال اخير يک هزار و 456 جلد سند مالکيت موقوفات، بقاع متبرکه و اماکن مذهبي مازندران اخذ شد.
 
 معاون حقوقي و ثبتي اداره کل اوقاف و امور خيريه مازندران تصريح کرد: اين تعداد سند مالکيت شامل 29 هزار و 241 رقبه موقوفات است که با تلاش هاي کارشناسان ثبتي اوقاف استان و ادارات ثبت شهرهاي مازندران صورت گرفت.
 باقرزاده از برگزاري 17 جلسه کارگروه تخصصي براي بررسي و رفع مشکلات ثبتي موقوفات و بقاع متبرکه استان با ادارات ثبت مازندران، عنوان کرد: رقبات موقوفات سنددار شده مازندران داراي کاربري تجاري، مسکوني، مزروعي، مرتع و اداري بوده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار