فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز همه دنیا می‌دانند که ایران حرف نخست را در دنیا می‌زند و با برجام مشخص شد که ایران به دنبال سیاست انقلابی و تفکر اسلامی در دنیا است و هیچ وقت به اهداف شوم دشمنان خود اعتماد نمی‌کند.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری عصر امروز در جلسه قرارگاه امام حسین‌(ع) اظهار داشت: دشمنان امروز با دو هدف آشکار و پنهان در حال ضربه زدن به کشور هستند که یکی از اهداف آشکار آن‌ها مسائل هسته‌ای و جلوگیری از به قدرت رسیدن ایران بوده و هدف دوم هم حمایت از دشمنان داخلی و نفوذ در انتخابات است.

وی افزود: امروز همه دنیا می‌دانند که ایران حرف نخست را در دنیا می‌زند و با برجام مشخص شد که ایران به دنبال سیاست انقلابی و تفکر اسلامی در دنیا است و هیچ وقت به اهداف شوم دشمنان خود اعتماد نکرده و نخواهد کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز مطرح کرد: دشمنان می‌دانند که ایران در تمام میدان‌ها پشتیبان انقلابیون با تفکر اسلامی است و این موضوع برای دشمنان داخلی و خارجی خوشایند نیست.

حیدری عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که جهت‌گیری سیاسی را در ایران تغییر دهند که یکی از این جهت‌گیری‌ها، سیاست فرهنگی است و در این زمینه مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که نگذارید تفکر انقلابی کمرنگ شود چراکه دشمن به دنبال این اهداف شوم بوده و برای دست‌یابی به سیاست خود دست به هر کاری می‌زند.

این مسؤول یادآور شد: امروز باید با بصیرت و آگاهی نگذاریم که انقلاب به دست نااهلان بیفتد و باید با تفکر انقلابی برای کشور اثرگذار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار