معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به رتبه بالای فرودگاه‌ شهید‌صدوقی یزد در سطح کشور گفت: با همه دستاوردها، ضعف فرودگاه یزد در سرویس‌دهی همزمان به چند پرواز است.
کد خبر: ۳۴۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 22 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمدرضا سیدحسینی در آیین معارفه مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان با اشاره به گردش‌پذیر بودن استان یزد اظهار داشت: استان یزد ظرفیت‌های خوبی از نظر پذیرش گردشگر و خدمات به آنها را دارد اما در حوزه خدمات و سرویس‌دهی پروازی به مسافران در صورتی که همزمان چند پرواز داشته باشیم ضعف دارد.

وی با تأکید بر ارتقای کیفیت و ساماندهی سرویس‌دهی در فرودگاه شهید صدوقی ادامه داد: ورود گردشگران خارجی به استان یزد می‌طلبد تا به کیفیت خدمات در برخی موارد از جمله فرودگاه‌های یزد توجه ویژه‌ای شود که بتوان جایگاه فرودگاه استان را در سطح کشور ارتقا داد.

سیدحسینی به تشریح وضعیت استان و بحران بی‌آبی پرداخت و گفت: در این چند سال در کنار خشک‌سالی‌های طبیعت و عدم بارندگی‌ها در استان یزد متأسفانه در حوزه اعتبارات هم با خشک‌سالی مواجه شدیم و آن‌گونه که باید به فرودگاه کمک شود نشد اما با این وجود کوتاهی نشده و هرچه که در توان مدیریت استان بوده انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت فرودگاه و بهبود سرویس‌دهی به پروازها اضافه کرد: فرودگاه به عنوان پیشانی شهر شناخته شده و مانند ورودی شهر از اهمیت بالایی در معرفی شهر و سایر بخش‌ها مؤثر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار