مدیر موسسه خیریه مهرآئینان مهر کرمانشاه:
مدیر موسسه خیریه مهرآئینان مهر کرمانشاه گفت: این موسسه از سال 86 تمام هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم 450 بیمار سرطانی را در استان پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سجاد مردان‌پور امروز اظهار کرد: اعضای موسسه خیریه مهرآئینان مهر کرمانشاه که حامیان همیشگی این کودکان هستند به صورت هفتگی از این کودکان سرکشی می‌کنند تا موجب شادی آنها شوند.

وی به برگزاری مهمانی‌های کوچک با هدف شاد کردن دل‌های بیماران با همراهی تعدادی از مسؤولان استان اشاره کرد و گفت: به صورت هفتگی علاوه بر مناسبت‌های مختلف مانند مراسم‌های ملی و مذهبی، جشن‌های دوره‌ای برای شاد شدن این بیماران به کمک حامیان برگزار می‌شود.

مدیر موسسه خیریه مهرآئینان مهر کرمانشاه تعداد بیماران سرطانی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی را 450 نفر عنوان کرد و افزود: رنج سنی این افراد از بدو تولد تا 14 سال است و موسسه خیریه مهرآئینان مهر کرمانشاه از سال 86 تمام هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم این بیماران را پرداخت می‌کند.

مردان‌پور تاکید کرد: پخش آنکولوژی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با 30 تخت آماده خدمات‌رسانی به این افراد از جمله شیمی درمانی، رادیوتراپی، آزمایشگاه، دارو، ویزیت، هزینه بیمارستان و ... به‌ صورت رایگان است.

وی در پایان از صدور کارت ویزیت رایگان برای بیماران سرطانی خبر داد و یادآور شد: این خدمات خداپسندانه برای رفاه حال بیماران انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار