رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به نزدیکی قزوین به پایتخت و وجود استعدادهای مناسب قزوین، تلاش میکنیم قزوین به پایلوت برنامه‌های فدراسیون بدمینتون تبدیل شود.
کد خبر: ۳۴۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدرضا پوریا پیش از ظهر امروز در مجمع هیئت بدمینتون استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین دارای استعدادهای خوبی در حوزه بدمینتون است و باید زمینه استعدادیابی برای مردم این استان فراهم شود.
وی با بیان اینکه طرح های آموزش بدمینتون این استان، به شکل ویژه پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی قزوین به پایتخت و وجود استعدادهای مناسب قزوین، تلاش میکنیم قزوین به پایلوت برنامه‌های فدراسیون بدمینتون تبدیل شود.
پوریا تصریح کرد: ساخت سالن اختصاصی بدمینتون  سالهاست که مسکوت مانده است اما امیدواریم با ورود مسئولینو برنامه ریزی برای ساخت آن ، بزودی شاهد راه اندازی این سالن اختصاصی در استان باشیم.
وی استعداد یابی در ورزش را یک فرآیند طولانی دانست و تأکید کرد: نباید انتظار داشته باشیم در یک بازه زمانی کوتاه 4 تا 6 ماه به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
رئیس فدراسیون بدمینتون استعدادهای قزوینی را بسیار خوب و زیاد دانست و بیان کرد: هیئت بدمینتون استان قزوین باید بتواند این ورزش را به مردم معرفی و استعدادهای خوب این ورزش را شناسایی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار