سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام از تهیه 11 هزار بسته فرهنگی ویژه 9 دی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 25 December 2016
به گزارش تابناک ايلام؛ حجت‌الاسلام "علی چراغی‌پور"، سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بوده که این مناسبت مهم را به همه مردم استان ایلام تبریک عرض می‌کنم.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: مردم ولایتمدار استان ایلام در سالروز خلق حماسه 9 دی سال 88 شرکت فعال داشته و مردم این دیار جزو نخستین کسانی بودند که در خلق این حماسه در هشتم دی‌ماه سال 88 برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات خود اضافه کردند.

وی ادامه داد: مردم ایلام در سال 88 با آمدن خودجوش به خیابان‌ها حمایت خود را از ولایت اعلام کردند و امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این عرصه هم‌گام با سایر هموطنان در سایر کشور شرکت کرده و بار دیگر با ولایت و رهبری بیعت می‌کنند و همواره تا آخرین نفس برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب آماده جانفشانی هستند.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه‌های گرامی‌داشت 9 دی با تشکیل ستاد این روز در دوم آذرماه آغاز شد و تاکنون 9 جلسه در رابطه با هماهنگی‌های این روز در ایلام برگزار شده است.

چراغی‌پور تصریح کرد: تمهیدات لازم در سراسر استان ایلام برای برپایی گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی اندیشیده شده است و در شهرستان‌ها ستاد 9 دی با ریاست ائمه جمعه تشکیل شده است.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: سخنران‌های ویژه‌ای کشوری و استانی نیز برای این مراسم‌ها در نظر گرفته شده است، همچنین تهیه و توزیع کتاب مه‌شکن توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بصیریت با محوریت مقاله و خاطره‌نویسی با موضوع 9 دی از دهم آذرماه در سراسر استان ایلام توزیع شده و این مهم مورد استقبال مردم استان ایلام قرار گرفته است.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: طراحی و تکثیر و چاپ پوستر ویژه 9 دی توسط ستاد 9 دی استان ایلام، تهیه 11 هزار بسته فرهنگی ویژه 9 دی، غبار روبی مزار شهداء، گردهمایی طلاب و روحانیون با محوریت علل ایجاد فتنه 88 ، اجتماع بزرگ دانشجویان و دانشگاهیان استان ایلام، برپایی همایش ویژه بانوان با عنوان بصیرت ولایی و هویت انقلابی، برگزاری نخستین همایش استانی حماسه 9 دی در آیینه رسانه و ... از جمله برنامه‌های تدارک شده برای گرامی‌داشت این ایام است./م
 
 
 
 
ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار