رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف یک دستگاه کامیون با نیوجرسی وسط جاده در محور قزوین _ کرج زیر پل طالقان خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی محورهای مواصلاتی قزوین _ کرج، قزوین _ رشت، قزوین _ همدان، قزوین _ بویین‌زهرا و قزوین _ زنجان جاده لغزنده بوده که رانندگان باید با احتیاط در این محورها تردد کنند.

وی ادامه داد: محور قزوین _ الموت گردنه قسطین‌لار، قزوین _ رشت گردنه کوهین و قزوین _ همدان گردنه آوج و قزوین _ ساوه گردنه هجیب با ریزش برف روبه‌رو است که از رانندگان درخواست می‌شود با لغزنده بودن جاده و مه غلیظ در این محورها ضمن رعایت قوانین رانندگی از زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، پتو و سوخت مناسب استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین روان است، اضافه کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و با توجه به مه غلیظ از چراغ‌های فلاشر، چراغ‌های راهنما و مه‌شکن استفاده کنند.

بیگلری از تصادف یک دستگاه کامیون با نیوجرسی وسط جاده در محور قزوین _ کرج زیر پل طالقان خبر داد و تصریح کرد: صبح امروز به دلیل لغزنده بودن جاده، این کامیون به سواری کرایه سمند و یک دستگاه آردی برخورد می‌کند که در این حادثه سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار