مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یکی از سیاست های دولت و سازمان فنی و حرفه ای کشور را تقویت بخش خصوصی دانست و خواستار همکاری و همراهی تمام بخش ها با این سیاست دولت شد.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا داود ناصری روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی بررسی شیوه نامه دستورالعمل اجرایی آیین نامه نحوه تشکیل و اداره مؤسسات کارآموزی آزاد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آموزشگاه های آزاد از همکاران مجموعه ما هستند گفت: تلاش ما در مراکز باید در راستای تسهیل امور مربوط به آموزشگاه های آزاد باشد.
او از سنگ اندازی در فرآیند کار مورد نیاز آموزشگاه ها نیز گلایه کرد و افزود: سیاست دولت و سازمان؛ تقویت بخش خصوصی است و ما نیز وظیفه داریم در راستای اجرای این سیاست ها گام برداریم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی و مطالعه دقیق دستورالعمل ها میزان طرح شکایت از مؤسسان و مدیران آموزشگاه های آزاد کاهش می یابد اظهار کرد: در این اقدام باید کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان پیشقدم شود.
ناصری امید با بیان اینکه فعالیت آموزشگاه های آزاد در راستای آموزش های فنی و حرفه ای در استان ستودنی است گفت: می توان با انجام صحیح این دستورالعمل باعث سرعت بخشیدن در انجام فرایندهای مربوطه باشیم تا در نهایت رضایتمندی مراجعه کنندگان حاصل شود .
او در ادامه اضافه کرد: آموزشگاه های آزاد در طول 9 ماه امسال حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر ساعت در قالب بیش از 11 هزار نفر دوره ارائه خدمات آموزشی مهارتی داشته اند.
وی یادآوری کرد که آموزشگاه های باید در رعایت قوانین و مقررات حاکم پیش قدم باشند و مدیران و مؤسسان آموزشگاه ها نیز برای کیفیت بخشی و به روز نمودن آموزش ها، برنامه ریزی کنند.
اکنون حدود 350 آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار