استاندار در بازدید از شرکت راکتورسازی تاکیدکرد؛
این شرکت از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه پایشگاه های پتروشیمی خوزستان که قبل از انقلاب راه اندازی و پس از انقلاب فعال شده است
کد خبر: ۳۵۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 28 December 2016

استاندارخوزستان گفت: در حال پیگیری هستیم که سفارش های شرکت های صنعتی از درون استان خارج نشوند و از تولیدات داخلی استان تامین شوند.دکتر غلامرضا شریعتی از شرکت رآکتورسازی اهواز بازدید بعمل آورد.

وی در این بازدید عنوان کرد: این شرکت از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه پایشگاه های پتروشیمی خوزستان که قبل از انقلاب راه اندازی و پس از انقلاب فعال شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رکود باعث بروز مشکلات برای این شرکت شده است گفت: این شرکت باتوجه به اینکه در داخل شهر است و آلودگی هایی را بوجود می آورد، تشخیص بر این شد که به خارج از اهواز انتقال یابد.

دکتر شریعتی از افتتاح چند پروژه صنعتی در استان خوزستان خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم که سفارش های این شرکت های صنعتی از درون استان خارج نشوند و از تولیدات داخل استان تامین شوند،مبلغی که با این اقدام در استان باقی می ماند بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون تومان است که می توان با این مبلغ در زمینه اشتغال زایی اقدامات بسیار موثری انجام داد.

برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار