سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: یادواره شهدا با تفسیر نقشه راه انقلاب اسلامی هدف‌گذاری شود.
کد خبر: ۳۵۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 28 December 2016
 حمید زارعی امشب در یادواره شهید ابراهیم زارعی اظهار داشت: یادواره شهدا باید با کشف رمز، درک و تفسیر نقشه راه انقلاب اسلامی و چگونگی صیانت از ثمره خون شهدا همراه شود.

وی افزود: وجه مشترک شهدا، پارسایی، خداترسی، ولایتمداری و روی‌گردانی از مادیات و احساس مسؤولیت نسبت به جامعه و دینشان بود که در طول هشت سال دفاع مقدس آن را به منصه ظهور گذاشتند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی تصریح کرد: خداوند سبحان حجاب‌های مسیر را برای شهدا مرتفع ساخت و موقعیت پرواز در ملکوت را برای آنها آشکار کرد.

برادر شهید زارعی یادآور شد: انسان در مشکلات، آزمایش می‌شود و شهدا در کشاکش بلا دین‌مدار ماندند و امروز در هر کوی و برزنی نامی از شهید دیده می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی ادامه داد: شهید زارعی نسبت به اجتماع خود مسؤولیت‌پذیر بود و نسبت به ارزش‌ها و واجبات شرعی اهتمام خاصی داشت.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) دشتی نیز گفت: آشنایی با حقوق واجبه شهدا و تکالیف ما در مقابل شهدا، کار سختی نیست و برای نیل به این مهم کافی است وصایای شهدا را بخوانیم.

احمدی افزود: در وصیتنامه شهید ابراهیم زارعی نیز دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری مورد تأکید قرار گرفته است که می‌تواند به عنوان یک تکلیف برای ما حائز اهمیت باشد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین ویژگی شهید زارعی زندگی توحیدی اوست و تار و پود زندگی شهید با معرفت آمیخته است؛ هرچند که شهدا آسان و خدایی زندگی کردند.

به گزارش فارس؛ اجرای سرود، پخش مستند زندگی شهید زارعی، دکلمه و شعرخوانی دانش اموزان دبستان زینبیه و تشییع نمادین شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار