با حضور نمایندگانی از اتحادیه صنف طلا فروشان شیراز، نمایندگان ناجا،و یک شرکت دانش بنیان ، از جدیدترین محصول امنیتی ضد سرقت در طلا فروشی ها رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 29 December 2016
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این دستگاه در لحظه وقوع سرقت ،فعال و با تولید حجم زیادی از مه غلیظ در کمتر از سه ثانیه دید سارقان رابه 30 سانتیمتر کاهش می دهدو مانع سرقت می شود.
 سهیل ساعدی گفت: با گذشت دو ماه از تجاری سازی این دستگاه ،تاکنون 90 دستگاه از این نوع ساخته و وارد بازار شده است.
وی افزود: این دستگاه در بانک ها،صرافی ها ،سوپر مارکت ها، و داروخانه های شبانه روزی قابل کاربرد است و تا 12 بار در سال می توان از آن استفاده کرد.
چپری ها ،نماینده این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این دستگاه برپایه دانش بومی طراحی و ساخته شده است افزود: این دستگاه می تواند در زمان سرقت ، از طریق حسگر چشمی ، یا پدال، تماس لحظه ای با شماره های تعریف شده اضطراری مثل 110 یا دیگر شماره های موجود در حافظه دستگاه ،ارسال پیامک هشدار ،نازل سه جهته با قابلیت پوشش 100 متر مکعب، در کمتر از 10 ثانیه  عمل کند.
مدیر تحقیق و توسعه این شرکت هم گفت:نمونه قدیمی دستگاه با قابلیت های کمتر در سال های گذشته توسط این شرکت تولید شده و تاکنون در 17 استان و 150 شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.  
جواد خمسه افزود :نمونه وارداتی این دستگاه ، بلژیکی است که با قیمت هشت میلیون تومان در کشور فروخته می شود.
وی افزود:  این دستگاه کاملا بومی و با قیمت دو میلیون و 600 هزار تومان با پشتیبانی داخلی به دست مشتری می رسد.
رئیس اتحادیه صنف طلا فروشان شیراز هم در این نشست گفت:مقرر شد پس از جلسات هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان و اتحادیه صنف طلافروشان و ارائه تاییدیه بهداشتی و سایر مجوزهای لازم در خصوص چگونگی استفاده دستگاه در طلا فروشی های شیراز تصمیم گیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار