پایان ماراتن 30 هفته ای لیگ برتر؛
تابناک: دو بازی مدعیان در هفته پایانی لیگ شاید فرصت کافی را به رسانه‌ها ندهد تا به بازی‌های مستقیم ذوب‌آهن و فولاد برای رسیدن به سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بپردازند ولی با این وجود آسیایی شدن ذوب‌آهن هنوز قطعی و صددرصد نیست و شاگردان یحیی گل محمدی باید گام آخر خودشان را هم در این مسیر بردارند.
کد خبر: ۳۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 14 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، دو بازی مدعیان در هفته پایانی لیگ شاید فرصت کافی را به رسانه‌ها ندهد تا به بازی‌های مستقیم ذوب‌آهن و فولاد برای رسیدن به سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بپردازند ولی با این وجود آسیایی شدن ذوب‌آهن هنوز قطعی و صددرصد نیست و شاگردان یحیی گل محمدی باید گام آخر خودشان را هم در این مسیر بردارند.

در حال حاضر ذوب‌آهن با ۵۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار دارد و فولاد خوزستان به عنوان نزدیک ترین رقیب این تیم ۴۹ امتیازی است و این یعنی شاگردان یحیی گل محمدی اگر بتوانند در بازی آخر خودشان در برابر پدیده حداقل یک امتیاز بدست آورند آنقدر تفاضل گلشان در مقایسه با فولاد خوب هست که بدون توجه به نتیجه تیم حریف سهمیه چهارم ایران را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورند.اگر ذوب‌آهن برای رسیدن به موفقیت زودتر استارت می‌ زد حالا در مشهد جام را بالای سر می‌ برد.

* ذوب‌آهن در مشهد در صورت کسب تساوی هم احتمالا چهارم خواهد شد.

* در بازی رفت تیم ذوب‌آهن 2 ـ صفر برنده شد. مرتضی تبریزی در دقیقه 14 و مسعود حسن زاده در دقیقه 85، 2 گل تیم فوتبال ذوب‌آهن را زدند.

* ذوب‌آهن در حالی 2 ـ صفر پدیده را برد که اولین بازی تاریخ فوتبالش را برار این تیم مشهدی انجام می‌ داد. بازی اخیر دومین بازی بین 2 تیم است.

* میلاد غریبی و زوران کنزویچ 2 بازیکن محروم تیم میزبان هستند. میلاد غریبی 3 اخطاره و کنزویچ 7 اخطاره هستند. می‌ دانید که بعد از 3 اخطار اول، بازیکنان با هر 2 اخطار یک بار دیگر محروم می‌ شوند.

* قاسم حدادی فر و مسعود حسن زاده 2 ستاره غایب تیم ذوب‌آهن هستند. حدادی فر 7 اخطاره و حسن زاده 3 اخطاره و به روال فوق درباره بازیکنان تیم پدیده هستند.

* اگر 3 برد پدیده در 6 بازی اولش نبود. این تیم هر گزینه سقوط بود، چراکه آنها در 10 بازی اخیر تنها یک بار برده اند اما از حریم سقوط رها شده اند.

* 9 برد در 12 بازی همراه 3 مساوی. عملکرد ذوب‌آهن در این عرصه به واقع رویایی بوده است.

* بازی با کیفیت ذوب‌آهن در طی هفته‌های گذشته آنقدر مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته که حتی فیلم بازی‌های این تیم و رکورد شکنی ذوب‌آهنی‌ها در ارسال پاس‌های متوالی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردد اما یحیی در بازی روز جمعه بعد از هفته‌ها بازیکن محوری و مرکز ثقل تیمش یعنی قاسم حدادی‌فر را در اختیار ندارد و باید دید که سرمربی جوان ذوب‌آهن چگونه جای خالی حدادی‌فر را در میانه میدان پر می‌کند تا مشکلی در روند حرکتی ذوب‌آهن ایجاد نشود. مسعود حسن‌زاده هم که مطابق هفته‌های گذشته غایب یک در میان ذوب‌آهن است و امید گل محمدی به بازگشت دوباره کاوه رضایی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار