رئیس اتحادیه نانوایی‌های کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس اتحادیه نانوایی‌های کرمانشاه گفت: عدم افزایش قیمت نان در خبازی‌هایی که سهمیه آرد یارانه‌ای دارند سبب ورشکستگی این نانوایی‌ها شده و باید همه خبازی‌ها آزادپز شوند.
کد خبر: ۳۵۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،اعتضاد علیزاده در خصوص نظارت بر کار خبازی‌های شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: نظارت بر پخت و عرضه نان در خبازی‌ها به صورت مستمر از سوی بازرسان اتحادیه، صنعت و معدن، بهداشت و اصناف انجام می‌شود و  پرونده‌هایی نیز در تعزیرات داریم.

علیزاده بیان کرد: در حال حاضر همه نان‌ها اعم از سنگک، لواش، بربری و... در خبازی‌های کرمانشاه به صورت استاندارد پخت و عرضه می‌شود و هیچ مشکلی نداریم و نان‌ها مورد تایید بهداشت، استاندارد و معاونت غذا و دارو می‌باشد.

وی افزود: زمان مناسب برای پخت نان‌های سنتی و ماشینی تعریف شده و نان سنتی با استاندارد کامل پخت می‌شود و بین ۳ تا ۴ دقیقه هر نان داخل تنور و پخت می‌شود و هیچگونه ضرر غذایی نداریم و با اطمینان می‌گویم که نان سنتی سالم است.

علیزاده تاکید کرد: اگر نان‌های عرضه شده مشکلی داشته باشد و نهادهای ذی ربط به ما گزارش دهند برخورد جدی و قانونی خواهیم داشت و هیچ اغماضی با کسی نداریم و در کرمانشاه هیچگونه مشکلی در مورد کمیت و بحث بهداشت نان نداریم و صددرصد نان سالم در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

رئیس اتحادیه نانوایی‌های کرمانشاه در خصوص میزان سبوس در نان‌های پخته شده گفت: برای افزودن سبوس در نان استانداردی تعریف شده و این حد استاندارد برای نان‌های مختلف متفاوت است.

وی با اشاره به قیمت پایین نان در کرمانشاه گفت: از چهار سال قبل تاکنون هیچگونه افزایش قیمت نان در خبازی‌های کرمانشاه نداشتیم و به جرات می‌گویم خبازی‌هایی که آرد یارانه دریافت می‌کنند در  ورشکستگی هستند و این مسئله دور از انصاف است.

علیزاده افزود: کرمانشاه پایین ترین قیمت نان را دارد و به همین دلیل خبازی‌ها رغبتی به کار ندارند و در حال جمع کردن فعالیت خود هستند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تمام نانوایی های کرمانشاه آزادپز شوند  تا رقابت سالم برای ارتقا کیفیت نان ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار