کد خبر: ۳۵۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 02 January 2017

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان ميرجاوه، فردي که پس از ربايش جوان 19 ساله ساکن شهرستان قاين ، با تهديد به قتل مبلغ 45 ميليون تومان از خانواده وي اخاذي کرد بود در شهرستان ميرجاوه دستگير شد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان،سرگرد "موسي معمري" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان ميرجاوه در پي دريافت نيابت قضايي از شهرستان قاين استان خراسان جنوبي مبني بر دستگيري يک آدم ربا ، بررسي موضوع در دستور کار کاراگاهان پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه افزود: تيم هاي عملياتي پليس پس از چند هفته اقدامات و پايش هاي تخصصي ، سرنخ هايي از تردد اين آدم رباي 23 ساله در يکي از روستاهاي مرزي اين شهرستان به دست آوردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه، شب گذشته اين متهم در عمليات غافلگيرانه پليس دستگير شد، تصريح کرد: اين متهم حرفه اي و سابقه دار در تحقيقات تخصصي پليس به انجام آدم ربايي جوان 19 ساله ساکن شهرستان قاين اعتراف کرد.

سرگرد معمري در خصوص نحوه ربايش گفت: اين متهم به دليل اينکه با فرد ربوده شده در شرکتي در تهران مشغول کار بوده و از وضعيت مالي خوب پدر وي آگاه شده بود با ترفند خريد خرما براي تجارت وي را در تاريخ نهم مرداد ماه سال جاري از شهرستان قاين به شهرستان سراوان و سپس به مرز کشور پاکستان منتقل مي کند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم پس از انتقال فرد بوده شده با کشور پاکستان ، از خانواده وي در قبال آزادي او، مبلغ 45 ميليون تومان درخواست مي کند که خانواده فرد بوده شده اين پول را در تاريخ سوم شهريور ماه بدون اطلاع به کاراگاهان پليس، از طريق يک صرافي به حسابي در کشور پاکستان منتقل مي کنند و پس از دريافت پول، اين فرد را آزاد مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه خاطر نشان کرد: متهم پس از تکميل تحقيقات به مراجع قضايي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار