در ۸ ماه ابتدای سال جاری صورت گرفت
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه گفت: در این فرودگاه با 3 هزار و 707 پرواز در هشت‌ماه گذشته، 386 هزار مسافر و 2 هزار و 465 تن بار جابه‌جا شده است.
کد خبر: ۳۵۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مجتبی بیاتی امروز فرودگاه را به‌عنوان یکی از عوامل توسعه‌یافتگی هر کشور معرفی کرد و اظهار داشت: فرودگاه‌ها در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور‌ها نقش موثر و به‌سزایی دارند.

بیاتی به فعالیت 9 شرکت هواپیمایی در این فرودگاه اشاره کرد و افزود: هفته‌ای 125 پرواز به مقصد‌های تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه، بندرعباس و شیراز از فرودگاه آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه با بیان اینکه پروازها در هشت ماهه سال‌جاری در این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد رشد داشته است، گفت: در این فرودگاه با 3 هزار و 707 پرواز در هشت‌ماه گذشته، 386 هزار مسافر و 2 هزار و 465 تن بار جابه‌جا شده است.

این مسؤول فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی را تنها فرودگاه بین‌المللی غرب کشور معرفی کرد و ادامه داد: فرودگاه کرمانشاه به‌عنوان پشتیبان استان‌های لرستان، کردستان، ایلام و همدان عمل می‌کند، لذا نیاز به حمایت و عنایت مسؤولان دارد.

بیاتی طول باند فرودگاه را 3 هزار و 400 متر اعلام کرد و افزود: ساخت و توسعه ساختمان اداری با وسعت یک‌هزار و 200 مترمربع و ساختمان نیروی زمینی با اعتبار 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها، پروژه‌های در حال احداث این فرودگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار