رئیس هیأت اسکواش کرمانشاه:
رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه گفت: دختران اسکواش‌باز کرمانشاهی در نخستین تجربه حضور خود برای سکونشینی در رقابت‌های کشوری به میزبانی استان فارس در بهمن‌ماه به مصاف حریفانی از 30 استان کشور می‌روند.
کد خبر: ۳۵۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 03 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،وحید جهانگیری امروز اظهار داشت: حضور تیم‌های استان در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و تشویق هر چه بیشتر مدال‌آوران و قهرمانان اسکواش راهی برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران استان این رشته، است.

جهانگیری یکی از بهترین راه‌های حمایت ورزشکاران برای حضور در میادین مختلف ورزشی‌، جذب هر چه بیشتر اسپانسر‌ها و حامیان ورزشی دانست و گفت: در تمام رده‌های سنی‌، برای معرفی و شناساندن رشته ورزشی اسکواش‌ در استان استعدادیابی می‌شود.

رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه از حضور و شرکت ورزشکاران کرمانشاهی برای نخستین‌بار در المپیاد رشته اسکواش خبر داد و تصریح کرد: دختران اسکواش‌باز کرمانشاهی در نخستین تجربه حضور خود برای سکونشینی در رقابت‌های کشوری به مصاف حریفانی از 30 استان کشور می‌روند.

این مسؤول با بیان اینکه المپیاد دانش‌آموزی رشته اسکواش به میزبانی استان فارس‌(شیراز) در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم کرمانشاه با وجود چهار ورزشکار، مربی و سرپرست در این سری از مسابقات حضوری فعال و آماده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار