مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طی چندعملیات جداگانه 7 شکارچی غیرمجاز توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های آوج، بویین‌زهرا، آبیک و سر محیط‌بانی الموت شرقی و غربی دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۵۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سیاوش شمسی‌پور در توضیح این خبر اعلام کرد: در این عملیات مأموران یگان حفاظت محیط زیست آوج در هنگام عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی شهرستان آوج موفق شدند یک شکارچی متخلف را که یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌زنی با خود حمل می­‌کرد را دستگیر و از وی 4 سر خرگوش ضبط کنند.

وی افزود: در عملیات دیگر مأموران سر محیط‌بانی منطقه شکار و تیر‌اندازی ممنوع الموت شرقی و شرقی به همراه مأموران حوزه بویین‌زهرا موفق به دستگیری سه نفر شکارچی شدند که حامل یک قبضه اسلحه قاچاق و دو دو قبضه اسلحه بود با وسایل، ادوات شکار ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در عملیات بعدی مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف به همراه 5 قطعه سهره در مسیر اراضی روستای زرجه‌بستان شدند که پرنده‌ها و ادوات زنده‌گیری ضبط شد.

شمسی‌پور ادامه داد: در عملیات آخر مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا موفق به دستگیری دو نفر شکارچی متخلف به همراه لاشه یک سر خرگوش شدند که توسط مأموران ضبط شد.

وی اعلام کرد: پرونده متخلفان برای پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار