دکتر رازانی خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت: مبلغ 75 میلیارد تومان به جداسازی فاضلاب شهری از قره سو و آبشوران و هدایت فاضلاب به تصفیه خانه شهر از سوی دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۵۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در سفر دو روزه ای که این هفته به تهران داشتیم برنامه های متعددی از سوی مدیریت ارشد استان مورد پیگیری قرار گرفت که خوشبختانه دستآوردهای خوبی نیز در پی داشت.

استاندار کرمانشاه افزود: دیدار بسیار خوب و موثری با معاون رییس جمهور و رییس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشتیم. در این نشست موضوعات مختلفی از جمله مشکل فاضلاب استان کرمانشاه مطرح شد.

این مقام عالی استان عنوان کرد: دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر اخیرشان به کرمانشاه وعده دادند مبلغ 75 میلیارد تومان را به جداسازی فاضلاب شهری از قره سو و آبشوران و هدایت فاضلاب به تصفیه خانه شهر اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: در این دیدار ایشان دستور تخصیص و ابلاغ 75 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه را از ایشان دریافت کردیم.

دکتر رازانی تصریح کرد: حل معضل فاضلاب در سطح کلان نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار است که در این زمینه نیز دکتر نوبخت دستوری برای تخصیص این اعتبار در سال های آتی صادر کردند تا این معضل بزرگ کرمانشاه حل شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین تعداد بیش از 10 پروژه استان به سبب محدودیت های بودجه ای دولت، سال آینده افزایش اعتبار قابل توجهی نداشته اند که در این زمینه دکتر نوبخت دستوری صادر کردند که این پروژه ها امسال تخصیص صد در صدی داشته باشند.

این مقام عالی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد که این تخصیص اعتبار می تواند سبب پیشرفت خیلی خوبی در این پروژه بشود.

وی ادامه داد: نکته دلگرم کننده دیگر اینکه معاون رئیس جمهور دستوری صادر کردند که در سال های آتی اعتبارات مناسبی به این پروژه تخصیص داده شود تا این پروژه از شتاب کافی برخوردار شود.

این مقام عالی استان در دنباله سخنانش بیان کرد: همچنین دو سد کبوتر لانه و قشلاق در کنگاور و صحنه در سال آینده بودجه خوبی برای آنها پیش بینی نشده است و این نگرانی وجود داشت که این پروژه ها به موقع تمام نشود.

دکتر رازانی افزود: در این زمینه از آقای دکتر نوبخت دستور دادند با توجه به اهمیت این پروژه ها به گونه ای عمل شود که بودجه مورد نیاز این پروژه در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق، تخصیص داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار