رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای در رده سنی جوانان و بزرگسالان در 15 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 07 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی انجمن موی‌تای هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین به مناسبت هفته میثاق با ولایت خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور 110 موی‌تای‌کار در رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در باشگاه شهدای مدافعان حرم شهرستان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: چگینی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین داور درجه B جهانی در رشته موی‌تای سرداوری این مسابقات را بر عهده داشت.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از اعزام نفرات برتر به اردوی تیم منتخب این استان که از هفته آینده زیر نظر حسین‌رضا احمدی رئیس انجمن در باشگاه پاس نیروی انتظامی آغاز می‌شود، خبر داد و یادآور شد: همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در 15 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است در مسابقات انتخابی انجمن موی‌تای انجمن موی‌تای رضا احمدی رئیس انجمن موی‌تای، محمدرضا لشنی دبیر هیأت و غلامرضا مقدم رئیس سبک پاهویوت استان قزوین حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار