به همت اداره برنامه ریزی و تحول اداری و آموزش منابع انسانی سازمان؛ یک دوره آموزشی نقش صنایع کوچک در رونق اقتصادی در سطح مدیریت برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ به همت اداره برنامه ریزی و تحول اداری و آموزش منابع انسانی سازمان؛ یک دوره آموزشی نقش صنایع کوچک در رونق اقتصادی در سطح مدیریت برگزار شد.

این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی و دانش در زمینه صنایع کوچک در رونق اقتصادی روسای ستادی سازمان، روسای امور شهرستان های سازمان و کارشناسان حوزه صنعت توسط دکتر آزاد خانزادی عضو هیات علمی دانشگاه رازی برگزار شد.

در این دوره آموزشی مطالبی در رابطه با تعریف صنایع کوچک و متوسط در کشورهای مختلف، نظریه های مربوط به نقش صنایع کوچک و متوسط در توسعه اقتصادی ، مزایای این صنایع در مقابل صنایع بزرگ، اثرگذاری این صنایع بر شاخص های کلان اقتصادی و موانع پیش روی توسعه این صنایع در جهان و ایران ارائه شد . همچنین بررسی وضعیت صنایع کوچک بر مبنای شاخص های اقتصادی موجود در ایران راه کارهای و اقدامات اجرایی پیش روی در جهت توسعه و بهبود عملکرد این صنایع در ایران نیز از جمله مباحثی بود که در این کلاس آموزشی مطرح شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار