امام جمعه دیلم:
امام جمعه دیلم گفت: تصاویربرنامه‌های شبکه استانی بوشهر و شبکه‌های ملی در دیلم دریافت نمی‌شود که این خود عامل مهمی در روی آوردن مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای است.
کد خبر: ۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 17 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری درخطبه‌های نماز جمعه این هفته دیلم، با گرامیداشت روز مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: بزرگترین درس بعثت برای بشریت استقامت در مقابل مشکلات و ترفندهای دشمنان و بکارگیری آموزه‌های معنوی است.

وی با بیان اینکه هدف بعثت پیامبراسلام اکمال مکارم اخلاق است گفت: گسترش و توجه به تزکیه نفس از دیگر اهداف بعثت پیامبر اسلام است که باید در راستای این آموزه‌ها مسلمانان تلاش کند.

خطیب نماز جمعه دیلم، با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در دیلم گفت: حضور پرشور مردم دیلم در مراسم استقبال از شهدای گمنام نشان از توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است که جای قدردانی دارد.

امام جمعه دیلم با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی درصدد از بین بردن ارزش‌های دینی در جامعه هستند بیان کرد: دشمنان راههای مختلفی برای انحراف مردم از مسائل معنویت اجرا کرده‌اند چراکه هدف دشمن در تهاجم فرهنگی از بین بردن ارزش‌های دینی و معنوی جامعه و انقلاب است.

حسینی بوشهری با تاکید بر توجه به ارزش‌های یادواره شهدای والامقام افزود: مراسم شهدا کم جلوه برگزار نشود بلکه پربار و عالی در خور شان و منزلت این ایثارگران و حماسه آفرینان برگزار شود.

وی، با تاکید بر توجه به سالم‌سازی حوزه دریابانی دیلم گفت: دریابانی باید در سالم‌سازی نیروها در تکریم ارباب رجوع، اجرای رافت اسلامی و مبارزه با باج‌خواهی تلاش کند و در این راستا طبق قانون عمل کند.

خطیب نماز جمعه دیلم با بیان اینکه دریابانی باید بدور از ظاهرسازی عمل کند افزود: دریابانی باید پای‌بند به قانون و بدور از ظاهرسازی تلاش و به وظایف شرعی و قانونی عمل کند.

امام جمعه دیلم، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات دیلم نبود پوشش تصویری سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی است بیان کرد: از مدیر صدا و سیمای مرکز بوشهر تقاضا می‌شود توجه‌ای به پوشش تصویری شهرهای شمال استان بوشهر از جمله دیلم داشته باشند تا مردم بتوانند از برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

حسینی بوشهری، با بیان اینکه شبکه استانی بوشهر و شبکه‌های 2،1 و 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران در دیلم دریافت نمی‌شود تاکید کرد: مدیر صداو سیمای کشور نظارتی بر وضعیت نابسامان صدا و سیمای استان بوشهر داشته باشد و بر وضعیت پوشش شبکه‌های ملی و استانی نظارت کند.

خطیب نماز جمعه دیلم تاکید کرد: با توجه به اینکه تصاویربرنامه‌های شبکه استانی بوشهر و شبکه‌های ملی در دیلم دریافت نمی‌شود این خود عامل مهمی در روی آوردن مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار