جمعی از مسئولان استان به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر، با حضور در بین آنان از فداکاری ها و رشادتهای آنان تجلیل بعمل آوردند.
کد خبر: ۳۵۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 09 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، در این مراسم که با حضور فرماندار دالاهو، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دالاهو، رئیس اداره مدیریت و عملکرد و مسئول  امور ایثارگران اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه برگزار شد از فداکاریها و رشادتهای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر تجلیل بعمل آمد. تاتار فرماندار دالاهو در این مراسم گفت:  ایثارگران و جانبازان ،یادگاران دفاع مقدس  هستند و خانواده های معظم ایشان و شهداء نماد صبر و استقامت و ایثارند که با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و بر همه ی ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر نماییم و خانواده های شهدا را تکریم کنیم و همیشه به یادشان باشیم.

 در ادامه احد جلیلیان رئیس اداره مدیریت عملکرد و بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه ضمن تأکید بر ادامه راه شهدا ازخانواده های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد و این عزیزان را باعث افتخار ملت دانست.
همچنین در این مراسم سیاوش محمدی مسئول امور ایثارگران اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت: خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است. وی گفت: نسل جوان ما باید با اهداف و آرمانهای شهداء و فداکاری ها و رشادت های جانبازان و ایثارگران آشنا شوند و ادامه دهنده راه آنها باشند. محمدی تصریح کرد: امروز هرچه داریم به برکت جان فشانی ها و فداکاریهای شهدای اسلام، روحیه شهادت طلبانه فرزندان رشید این مملکت است ، ایثارگران و خانواده های آنان که با احیاء فرهنگ پر افتخار شهادت و ایثارگری نه تنها موجب گسترش معنویت اسلام ناب محمدی در جامعه بلکه در سراسر جهان شدند . 
در همین راستا در انتهای این دیدارها به پاس  فداکاریها و رشادتهای خانواده های معظم شهدا  لوح تقدیر و هدایایی به آنان تقدیم  شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار