مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:احداث 85،5 کیلومتربزرگراه، 54،5 کیلومتر راه اصلی و 19 کیلومتر راه فرعی از مهمترین اقدام های این اداره کل برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان در طول سه سال و نیم فعالیت دولت یازدهم بوده است.
کد خبر: ۳۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سید کمال الدین میرجعفریان روز دوشنبه  اظهار کرد: در سه سال اخیر در زمینه احداث راه و بزرگراه در استان ایلام اقدام های موثر و مهمی انجام گرفته که نتایج بسیار خوبی از جمله تسهیل در تردد خودروها و کاهش حوادث رانندگی همراه داشته است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: احداث و بهسازی 242 کیلومتر راه روستایی و بهسازی و روکش آسفالت 657 کیلومتر راه اصلی از دیگر فعالیت ها و اقدام های مهم این اداره کل در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در استان بوده است.

میرجعفریان یکی از پروژه های مهم راهسازی استان را احداث و بهسازی محور ایلام - صالح آباد - مهران - دهلران - اندیمشک و جاده کرمانشاه - حمیل - ایلام اعلام کرد و یادآور شد: در دیدار اخیر مدیریت ارشد استان با وزیر راه و شهرسازی اعتبارهای خوبی برای ادامه پروژه های در دست اقدام استان تخصیص یافت که طی هفته های آینده ابلاغ پرداخت آنها صادر خواهد شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار