امام جمعه سرپل ذهاب از آیت الله هاشمی به عناون ذخایر ارزشمند نظام اسلامی یاد کرد و گفت: این شخصیت بزرگوار در طول عمر با برکت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای را به نظام و انقلاب اسلامی ایران انجام داد.
کد خبر: ۳۵۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 10 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سرپل ذهاب اظهار داشت: این شخصیت برجسته نظام در جریان نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از موثرترین مهره های نظام و انقلاب اسلامی بودند که در تمام فراز و نشیب های فرایند انقلاب همیشه در کنار امام و دوشادوش رهبری بودند. 
وی افزود: برگزاری آیین بزرگداشت این عالم فقید، مبارز و نستوه و حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه ، بار دیگر وحدت و همدلی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی با تسلیت رحلت جانگداز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: این شخصیت عظیم انقلابی همیشه در نزد امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران از جایگاه والایی برخودار بود و ما هیچ‌گاه خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نخواهیم کرد.
جهانبخش حیدری ادامه داد: به ‌مناسبت ارتحال عالم مجاهد و مبارز، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیین بزرگداشتی فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح با حضور مسوولان شهرستان،‌ اصناف، بازاریان، ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در محل مصلای نماز جمعه سرپل ذهاب برگزار می‌شود.
وی از تمام مردم مومن و ولایتمدار سرپل ذهاب خواست با شرکت در این آیین معنوی از مقام شامخ روحانیت و به ویژه شخصیت تاثیرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلیل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار