رئیس اداره بهداشت اداره‌کل دامپزشکی کرمانشاه مطرح کرد
رئیس اداره بهداشت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: دریاچه پشت سد گاوشان توسط کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان‌های کرمانشاه و کردستان در راستای پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مورد بازدید قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 11 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از  کرمانشاه، علیرضا حیدری اظهار داشت: به منظور پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان سد گاوشان به همراه پارسافر رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره‌کل دامپزشکی استان کردستان بازدید شد.

وی تصریح کرد: آب موجود در مخزن سدها و دریاچه‌ها موجب جاذبه‌های خوبی برای پرندگان مهاجر هستند که نقش مهمی در انتقال برخی بیماری‌ها به طیور بومی و صنعتی دارد.

به گفته رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در این بازدید که با استفاده از قایق صیادی در سطح دریاچه پشت سد و حواشی آن مورد بررسی قرار گرفت، تلفاتی از پرندگان مشاهده نشد.

حیدری ادامه داد: از صیادان ماهی مستقر روی دریاچه پشت سد نیز سؤوالاتی مبنی بر وجود تلفات پرندگان در سد پرسیده شد که هیچ یک وجود موردی از تلفات را تایید نکردند، البته شماره‌های تلفن ضروری نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شد تا در صورت مشاهده هرگونه تلفاتی در اسرع وقت نزدیک‌ترین شبکه دامپزشکی را مطلع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار