در روستای کندوله شهرستان صحنه صورت پذیرفت؛
رئیس هیت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد استان کرمانشاه، تهیه کننده و کارگردان صدا و سیما به همراه ابراهیم مرادی، هنرمند و پژوهشگر صدا و سیما از کتابخانه عمومی شهید باهنر کندوله بازدید کردند.
کد خبر: ۳۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی کرمانشاه، کتابخانه عمومی شهید باهنر کندوله شهرستان صحنه، عصر روز یکشنبه 19دی ماه میزبان آرش امیری، رئیس هیت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، تهیه کننده و کارگردان صدا و سیما و ابراهیم مرادی، هنرمند و پژوهشگر صدا و سیما بود.

در این بازدید آرش امیری، رئیس هیت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف کتابخانه و ایجاد کتابخانه های عمومی در روستاها را جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار مهم دانست. وی ضمن تشویق دانش آموزان روستا به امر کتاب و کتابخوانی، قول اهدا چند جلد کتاب «دیوان الماس خان کندوله ای» به کتابخانه شهید باهنر کندوله را داد.

در ادامه این بازدید ابراهیم مرادی بازیگر خوش ذوق و پژوهشگر صدا و سیما، آشنایی و دوستی جامعه علی الخصوص قشر کودک و نوجوان با کتاب و مطالعه را موجب پویایی جامعه دانست و ساکنین روستا را به این امر تشویق کرد.

همچنین با تلاش الهام امیری کتابدار کتابخانه شهید باهنر و  با همکاری عالم روستای کندوله، نشست جمع خوانی کتاب «هجوم خاموش» نوشته: سید محمد سقازاده و نیز مسابقه نقاشی با عنوان "موبایل گاهی، کتاب همیشه" روز یکشنبه 19 دی ماه ساعت 10 صبح با حضور اعضاء در محل کتابخانه برگزار شد.

کتاب «هجوم خاموش» به آسیب شناسی نسل جوان، موارد گوناگون تهاجم فرهنگی، عواقب و آسیب‌های آن، پرداخته است. این کتاب در یازده فصل نوشته شده، که هر فصل ویژگی ها و جذابیت های خاص خود دارد. نویسنده علاوه بر تعریف موضوع، پیامدها، راهکارها، پیشنهادها و عوامل موثر بر آن را بیان کرده است، در این کتاب مباحث تازه و مفیدی از  شبکه های ماهواره ای، چت، اینترنت، آسیبهای فضای مجازی و ... ارائه شده است. 

همچنین در ادامه این برنامه مسابقه نقاشی با عنوان " موبایل گاهی، کتاب همیشه" با حضور اعضاء نوجوان برگزار شد، که در پایان به دو  برگزیده این مسابقه جوایزی از طرف پزشک خانواده(رئیس شبکه بهداشت) شهر میانراهان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار