رئیس هیأت بوکس استان قم از کسب ۸ مدال از رویدادهای مختلف بوکس کشور توسط بوکسورهای قمی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجید عباس‌زاده افزود: فستیوال بوکس کشوری در رده‌های سنی ۱۳ و ۱۴ سال از ۱۲ بهمن برگزار می‌شود و بر اساس سهمیه‌بندی فدراسیون اغلب استان‌ها با ۲ یا ۳ بوکسور شرکت می‌کنند. از قم نیز ۲ بوکسور در این مسابقه‌ها حاضر خواهند بود. امیرحسین احمدی و علیرضا متین‌پور هم از قم در این مسابقه‌ها حضور دارند. نونهالان قم به طور کلی در مسابقه‌های بوکس قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشته‌اند و به موفقیت بوکسورهای قم امیدوار هستیم.

وی گفت: در دوره اخیر مسابقه‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور فینال‌های زودرسی برگزار شد که به نتیجه‌گیری تیم بوکس قم ضربه زد. بوکسورهای خوب ما پیش از رسیدن به جمع بر‌ترین‌ها به حریفانی مدعی برخورد کردند و دستشان از مدال کوتاه ماند. علی مرادی‌سپهر در مسابقه‌های قهرمانی کشور پیش از نیمه‌نهایی با دانا اسماعیل‌زاده از کردستان و از بهترین بوکسورهای ایران برخورد کرد و با حداقل‌ها به حریف باخت به طوری که اسماعیل‌زاده در یکی از راند‌ها مغلوب مرادی‌سپهر شد. کیفیت فنی مرادی‌سپهر به حدی بالا بود که نفرهای دوم و سوم دسته وزنی وی و اسماعیل‌زاده به تیم ملی فراخوانده نشدند اما کادر فنی تیم ملی مرادی‌سپهر را به تیم ملی دعوت کرد.

رئیس هیأت بوکس استان قم ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۸ مدال از رخدادهای مختلف بوکس کشور کسب کرده‌ایم که این مدال‌ها شامل ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز است. تقریبا دو برابر انتظار اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ابتدای سال بوده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار