معاون فرماندار کنگاور گفت: مناسب سازی زیرساخت های شهری برای معلولان باید به یک دغدغه تبدیل شود تا آسیب های مربوط به معلولان کاهش یابد.
کد خبر: ۳۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، خیرالله خزایی روز چهارشنبه در جلسه کمیته مناسب سازی بهزیستی شهرستان کنگاور، افزود: جامعه ایران به سمت سالمندی پیش می رود و فرد سالمند علاوه بر سالمندی با معلولیت و ناتوانی مواجه خواهد بود.
به گفته وی، جامعه ای که روز به روز به تعداد سالمندان آن اضافه می شود، بیشتر در معرض معلولیت ها قرار می گیرد پس تا دیر نشده باید زیرساخت ها فراهم شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی معلولیت را فقط در استفاده از ویلچر می دانند در حالی که ناتوانی های مختلف، سالمندی و معلولیت های ناشی از آن هم در این حیطه قرار دارند که ممکن است ما هم روزی به این جمع بپیوندیم، پس از همین حالا باید این امر را به عنوان یک دغدغه دنبال کنیم.
خزایی با اشاره به اینکه در جلسه هایی که در سال های اخیر انجام شده تا حدودی موفق عمل کردیم، عنوان کرد: این موفقیت های محدود کافی نیست و برگزاری این جلسه ها نباید فقط رفع تکلیف اداری باشد بلکه به عنوان یک کار وجدان محور باید صورت پذیرد.
به گفته معان فرماندار کنگاور، جلسه هایی که برگزار می شود باید خروجی داشته باشد و باید با برگزاری این کمیته ها به یک دستاورد عملیاتی برسیم و کار معلولان و بهسازی و تسهیل سازی کار آن ها به عنوان یک دغدغه در جامعه به وسیله اعضا و اصحاب رسانه فرهنگ سازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار