از سوی استاندار خراسان رضوی صورت گرفت
امروز ۲۷ اردیبهشت ماه را به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند اما اینکه استاندار یک استان پرمشغله کاری نیز این روز را حتی به یاد داشته و تبریک بگوید اتفاقی مغتنم است ولو در پیامی ضبط شده!
کد خبر: ۳۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 17 May 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، صبح امروز علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در تماسی تلفی با بسیاری از مدیران روابط عمومی‌ها و مسئولان برخی رسانه‌های استانی روز روابط عمومی را به آنها تبریک گفت.

استاندار در این پیام ضبط شده که از طریق تماس تلفنی به گوش می رسید گفت: با سلام، رشیدیان هستم، استاندار خراسان رضوی، خواستم روز روابط عمومی را به شما مدیران و اصحاب رسانه تبریک عرض کنم. امیدوارم در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، شاهد نقش آفرینی هرچه بیشتر روابط عمومی ها در تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری باشیم. التماس دعا و خدا نگهدار

بنابراین گزارش برخی از آنها که این پیام راشنیده بودند ابتدا کلی شوکه شدند! برخی ذوق زده! جماعتی شروع به سلام و علیک کرده بودند به تصور زنده بودن این ارتباط و البته تعدادی هم که باورشان نمی‌شد گمان کرده بودند پیام شوخی یا سرکاریست و تا انتها فقط با تبسم آن را پیگیری کرده بودند!

جالب اینکه یکی از مدیران رسانه های شاخص استان درباره این ابتکار استانداری به تابناک گفت : اتفاق جالبی بود که البته جالب تر از آن اینکه همزمان با آن ما با خود استاندار محترم در جلسه ای بودیم درباره برنامه ریزی ایام ارتحال امام(ره) که این تماس برقرار شد!

لازم به ذکر است این اقدام نمادین که به تازگی توسط برخی دیگر از نهادها مانند آستان قدس رضوی نیز در مناسبتی انجام شد درعین محسنات ارزشمند محتوای پیام به لحاظ ارتباطی این ضعف را دارد که پیش بینی وضعیت شنونده پیام و زمان و مکان و روحیات وی در آن لحظه برقراری تماس، مبهم است و پیام واحد و همسان واجد برقراری ارتباط موثر با کلیه پیام گیرندگان نمی‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار