نماینده مجلس مردم بابلسر و فریدونکنار خواستار شد
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود استخر، دریا، رودخانه و آب‌بندان در بابلسر، گفت: باید شرایطی فراهم شود که با استفاد از ظرفیت موجود شهرستان به‌عنوان کانون و قطب تمام ورزش‌های آبی در کشور مطرح شود.
کد خبر: ۳۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 25 January 2017
 به گزارش تابناک مازندران،  ولی‌الله نانواکناری در نشست با اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره آبی بابلسر در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل این شهرستان و برخورداری از نعمات طبیعی و خدادادی، اظهار کرد: بابلسر از معدود شهرستان‌ها در سطح استان و کشور به‌شمار می‌رود که از تمام نعمات الهی و طبیعی بهره‌مند است.
 
وی با اشاره به وجود استخر، دریا، رودخانه و آب‌بندان در این شهرستان، افزود: باید شرایطی فراهم شود که با استفاده از ظرفیت موجود بابلسر به‌عنوان کانون و قطب تمام ورزش‌های آبی در کشور مطرح شود.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بابلسر همواره به‌عنوان مهد پرورش قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی است، بیان کرد: باید با شکوفایی استعدادهای ورزشی، جایگاه ورزش شهرستان را ارتقا دهیم.
 
نانواکناری با اشاره به اینکه برخی از افراد بهره‌مندی از امکانات رفاهی را عامل پیشرفت و توسعه می‌دانند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فاکتور برای رسیدن به هر موفقیتی تلاش و کوشش خود فرد است و تنها با این نگاه موفقیت حاصل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره آبی تنها صرفاً کار نمایشی نباشد، گفت: سعی شود برای جذب مخاطب بیشتر در این جشنواره جذابیت رشته‌های مختلف ورزش‌های آبی را به نمایش گذاشته و به مخاطبان منتقل کنید.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنده تمام قد در خدمت ورزشکاران بابلسر هستم و از هیچ حمایتی نسبت به آنها دریغ نمی‌کنم.
 
این مسؤول در پایان با اشاره به وجود بیش از 10 استخر در بابلسر گفت: تمام مجتمع‌های رفاهی سطح شهرستان مجهز به استخر و امکانات ورزشی هستند اما امکان استفاده از این امکانات برای شهروندان بابلسری فراهم نیست که لازم است فرماندار شهرستان اقدامات لازم برای بهره‌مندی از این امکانات را برای شهروندان فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار