لاری ها در فکر فتح اصفهان /فجرسپاسی در قعر مانده است/ ارژن در خانه 4 تا خورد/ بانوان کارا به مصاف شهرداری رشت می روند /برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال فارس
کد خبر: ۳۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 26 January 2017
لاری ها در فکر فتح اصفهان
به گزارش تابناک فارس:هفته یازدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور پس از یک هفته وقفه از روز جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود.
در حساس‌ترین بازی این هفته نیز، تیم صدرنشین شهید چمران لارستان با سفر به اصفهان میهمان تیم رده پنجمی فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود.
 
فجرسپاسی در قعر مانده است
هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) با مصاف تیم‌های راه‌آهن تهران و فجر سپاسی شیراز در تهران به پایان رسید که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم همراه بود.
با این نتیجه،فجر با 13 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول باقی ماند.
 
ارژن در خانه 4 تا خورد
در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور بعد از ظهر امروز، ارژن در سالن ابوالفتحی این شهر رو در روی دبیری تبریز قرار گرفت و با نتیجه چهار بر صفر به شکست را پذیرفت . ارژن با این شکست و 20 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند. 
 
بانوان کارا به مصاف شهرداری رشت می روند
تیم فوتسال کارا شیراز در هفته هجدهم لیگ برتر بانوان روز جمعه ۸ بهمن‌‌ماه مقابل تیم شهرداری رشت به میدان می‌رود.
تیم کارا شیراز که در دو هفته گذشته دو شکست پیاپی را تجربه کرده است در این دیدار چشم امید به پیروزی در مقابل شهرداری‌چی‌های رشت دارد تا امتیازات از دست رفته را جبران کند.  تیم کارا و شهرداری رشت در حال حاضر هم امتیاز هستند و اگر دختران کارا بتوانند پیروز این بازی باشند با یه پله صعود به رده پنجم جدول می‌رسند.
 
برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال فارس
در ادامه سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان پهناور فارس و در هفته هفدهم
تیم‌های نخست و رده دومی این مسابقات، استقلال لطیفی لارستان و شهید باقری گویم در روز جمعه هفته جاری از ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر لار به مصاف یکدیگر می‌روند.
در دیگر بازی‌های روز جمعه تیم‌های امیرکبیر ممسنی و پرسپولیس شیراز در نورآباد و المهدی کوار با گلستان فاروق مرودشت دیدار خواهند داشت.
دو بازی روز یکشنبه نیز بین تیم‌های هلال احمر گراش و لیدوما ممسنی و همچنین پادنا میمند و عقاب شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
در بازی پایانی هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم‌های همشهری شهید وفایی و پرسپولیس شیراز از ساعت 12 به مصاف می‌روند.
تا پایان هفته شانزدهم تیم استقلال لطیفی لارستان با 33 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های شهید باقری گویم و عقاب شیراز با 32 امتیاز و برحسب تفاضل گل در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار