مشاور اقتصادی استاندار : هنوز نتیجه ی نهایی از چگونگی اجرای این طرح که باهدف رونق اقتصادی پیشنهاد شده است مشخص نیست اما آنچه مشخص است اجرای آن با ابلاغ بانک مرکزی امکان پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 27 January 2017
تولید کنندگان بدهکار کهگیلویه و بویراحمد همچنان در انتظار اجرای تبصره 35 قانون بخشودگی جرائم مصوب مجلس هستند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مشاور اقتصادی استاندار گفت: براساس اصلاحیه ی قانون بودجه سال 1395و تبصره ی 35 این قانون به پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و با موافقت بانک مرکزی مقرر شده بود همه ی جرایم و سود تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان بخشیده شود که این تولید کنندگان بدهکار همچنان در انتظار اجرای مفاد آن هستند.
آقای منوچهری افزود: هنوز نتیجه ی نهایی از چگونگی اجرای این طرح که باهدف رونق اقتصادی پیشنهاد شده است مشخص نیست اما آنچه مشخص است اجرای آن با ابلاغ بانک مرکزی امکان پذیر خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید سود پرداختی بانکها از محل تسعیر ارز(سود ناشی از افزایش قیمت ارز) پرداخت شود محقق نشدن این شرط را یکی از موانع اجرای آن دانست و گفت: هنوز محل تامین مبلغ سود تعیین نشده و مادامی که محل مورد نظرتامین این مبلغ تعیین نشود اجرای آن ممکن نیست.
منوچهری در خبری دیگر به دستور العمل جدید بخشیدگی جرایم بانکی اشاره کرد و گفت: براساس آن بانک ها ملزم شده اند جرایم تسهیلات پرداخت شده را در صورت دریافت اصل این تسهیلات ببخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار