علیشاهی معاون مدیرکل ورزش و جوانان به همراه حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان استان و مسئولین با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال تیم کبدی سران جنوب اهواز رفتند
کد خبر: ۳۶۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 29 January 2017
علیشاهی معاون مدیرکل ورزش و جوانان به همراه حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان استان و مسئولین با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال تیم کبدی سران جنوب اهواز رفتند.

علیشاهی در خصوص کسب مقام تیم کبدی استان گفت: این مقام مقامی ارزشمند است و اولین بار است که در تاریخ کبدی خوزستان رخ داده ، این مقام با همدلی هماهنگی و مدیریت درستی که در هیات استان و شهرستان اهواز  است به مقام برتراول هم خواهند رسید. 

در ادامه گفت : مطمئنا سال های آینده با ترکیبی بومی تر انشالله مقام اول و دوم هم رصد خواهد شد .مسئولین اداره ورزش و جوانان همه مسئولین در کنار شما  و پشتیبان تیم کبدی سران جنوب هستیم.

 با تشکر از مربی تیم که با تفکر و توانمندی تیم را هدایت کردند.

و در پایان افزود :با تشکر از مهندس کامبیز بهادری رئیس هیات کبدی اهواز که  مقدمات حضور اعضای تیم کبدی رافراهم کردند که تیم بتوانند با آرامش خاطر وبدون کمترین دغدغه های مالی ،رفت و برگشت در مسابقات شرکت ، و به این مقام برای اولین بار در تاریخ کبدی خوزستان در لیگ برتر کشور دست پیدا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار