مديركل امور مالياتي قزوين:
مديركل امور مالياتي استان قزوين گفت: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در سطح جامعه هستیم و این امر با ابزار رسانه تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی پور‌امیدی در بازدید از خبرگزاری فارس استان قزوین که بعد از ظهر امروز صورت گفت، اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند زمینه مناسبی را برای جامعه فراهم کنند که در آن مشارکت‌های حداکثری مردم و مسؤولان برای منافع ملی بروز و ظهور داشته باشد.

وی گفت: خبرگزاری فارس قزوین تعامل مناسبی که با دستگاه‌های دولتی داشته است، توانسته به عنوان یک رسانه موفق و حرفه‌ای کارآیی مناسبی در عرصه اطلاع‌رسانی داشته باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها گفت: این اداره‌کل با جذب افکار عمومی و مردم از طریق رسانه‌ها توانسته است اعتماد مردم را در پرداخت مالیات به دولت جذب کند.

پور‌امیدی مطرح کرد: ارتباط تنگاتنگ اداره‌کل مالیات استان قزوین با رسانه‌ها در آگاهی‌‌بخشی و فرهنگ‌سازی برای مؤدیان به نقطه مطلوبی رسیده است و ابراز رضایت مؤدیان برای مسؤولان این اداره‌کل یکی از اهداف تکریم ارباب‌رجوع بوده که زمینه آن از سوی رسانه‌ها صورت گرفته است.

این مسؤول تصریح کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی که ناشی از درآمدهای بخش خدمات و تولید بوده، یکی از راه‌های برون‌رفت دولت از اقتصاد نفتی است و برای رهایی از اقتصاد تک محصولی نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در سطح جامعه هستیم و این امر با ابزار رسانه تحقق می‌یابد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: مالیات‌هایی که از مردم و تولید‌کننده‌ها أخذ می‌شود صرف کار‌های عمرانی و زیربنایی شده و آینده کشور و نسل‌های بعد را تضمین می‌کند.

پور‌امیدی ضمن اشاره به زحمات خبرنگاران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: خبرنگاران از جمله قشرهای دلسوز و بی‌ادعای جامعه بوده که با روحیه جهادی و انقلابی کار مقدس اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند و بر خود واجب می‌دانم که از زحمات این قشر جهادگر تشکر کنم.

 وی یادآور شد: برای تبیین عملکرد اداره‌کل مالیات استان قزوین در دو برنامه تلویزیونی شرکت و گزارش‌هایی را به مردم این استان ارائه کرده و در این خصوص رسانه‌ها و مردم همکاری مناسب و مطلوبی را با این اداره‌کل داشته‌اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تشریح کرد: جامعه امروزی نیازمند رسانه‌های قدرتمند برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است و خبرگزاری فارس این استان هم به عنوان یک رسانه ملی و شناخته شده در عرصه بین‌المللی، ظرفیت‌های فراوانی دارد که در زمینه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته می‌شود.

پورامیدی با اشاره به وضعیت پرداخت مالیات در استان قزوین یادآور شد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل و در حال حاضر صورت گرفته است، توانستیم ضمن رضایتمندی مؤدیان مالیاتی به تحقق برنامه‌های خود نزدیک شویم.

این مسؤول اضافه کرد: ارتباط مستمر رسانه‌ها با اداره‌کل امور مالیاتی استان قزوین می‌تواند در تسهیل امور مالیاتی نقش بسزایی ایفا کند چرا‌که به دلیل تخصصی بودن بحث مالیاتی نیازمند اقدامات فرهنگی و فرهنگ‌سازی بوده که خروجی آن به رضایت‌مندی مؤدیان مالیاتی و مردم ختم شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ادامه داد: دعوت از مدیران توسط رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی عملکرد‌ها در قالب‌های مختلف مصاحبه و میزگرد کار نو و جدیدی است که از سوی خبرگزاری فارس انجام شده و می‌تواند به عنوان الگوی موفق تعامل رسانه با مسؤولان مد نظر قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار