رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری نخستین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین ،یوسف جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان با هدف اولویت بخشی به مسائل فرهنگی و تربیتی مرتبط با مأموریت‌های انجمن اولیا و مربیان و همچنین تقدیر از نویسندگان و مؤلفان برتر در حوزه آموزش والدین و تربیت فرزندان برگزار می‌شود.

وی افزود: این فراخوان در هشت محورها و موضوعات شامل نقش والدین و آموزش فرزندان، همکاری و مشارکت اولیا و مربیان، نقش والدین در راهنمایی و هدایت تحصیلی فرزندان، تربیت عاطفی، اخلاقی، کلامی و عقلانی فرزندان، پرورش و تقویت احساس مذهبی در فرزندان، تربیت زیستی و بدنی فرزندان، نقش والدین در استفاده فرزندان از رسانه‌ها و فضای مجازی و نقش والدین در آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: شرکت برای عموم ناشران، مؤلفان و مترجمان آزاد است و علاقمندان می‌توانند تا 27 بهمن ماه آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند و آثار رسیده تا 30 بهمن ماه بررسی و داوری و نتایج اعلام می شود.

جعفری یادآور شد: تمام آثار توسط شرکت‌کنندگان به دبیرخانه مرکزی مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان در روز دوشنبه 9 اسفند ماه در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار