مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجتماعاتی که مردم ایران برای ایام‌الله دهه مبارک فجر برپا می‌کنند به معنای این است که ملت با انقلاب اسلامی پیمانی ناگسستنی دارند.
کد خبر: ۳۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار یدالله جوانی به مناسبت دهه مبارک فجر فجر امشب در حسینیه امام علی(ع) قزوین سخنرانی کرد و اظهار داشت: اجتماعاتی که مردم ایران برای ایام‌الله دهه مبارک فجر برپا می‌کنند به معنای این است که ملت با انقلاب اسلامی پیمانی ناگسستنی دارند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 شک بزرگی به صاحب نظران سیاسی جهان وارد شد چراکه برای این افراد انقلابی به این بزرگی قابل فهم و پذیرش نبود و انقلاب اسلامی ایران را انقلاب الله اکبر نامگذاری کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: امام خمینی‌(ره) فرمود؛ انقلاب ما انفجار نور بود و مردمی که در زمان انقلاب حضور داشتند خوشحال باشند که در راستای یک بعثت حرکت کردند.

جوانی تصریح کرد: زیرا مختصات انقلاب به گونه‌ای رقم خورد که برخی صاحب نظران گفتند در ایران اسلام جدیدی پدید آمده است در صورتی که اسلام معرفی شده از سوی انقلاب، همان اسلام ناب محمدی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است، تصریح کرد: ملت ایران در پی اسلام ناب است و امام خمینی(ره) می‌دانستند که مردم ایران برای حفظ جمهوری اسلامی باید هزینه‌های بسیاری پرداخت کنند چراکه پستی و بلندی‌های فراوانی در پیش داشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی عقیده دارند که جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به دوران آرمانی پنج مرحله را باید پشت سر بگذارد که انقلاب اسلامی در سال 1357 با تمام مشکلات و شهادت هزاران نفر نخستین گام از این پنج گام است.

جوانی در ادامه به چهار گام بعدی برای رسیدن به دوران آرمانی اشاره کرد و گفت: گام دوم نظام‌سازی در کشور است که این گام هم شکل گرفت، گام سوم تشکیل دولت اسلامی بوده که در این گام کمی مشکل به وجود آمده، گام چهارم ساخت جامعه اسلامی و گام پنجم تشکیل تمدن اسلامی است.

* من یک انقلابی هستم

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود فرمودند، من یک انقلابی هستم و از مردم انتظار دارم که آن‌ها هم این جرأت را ‌داشته باشند و حفظ نظام جمهوری اسلامی با زبان و رفتار خود نشان دهند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در سال 1357 که انقلاب اسلامی پیروز شد تمام ابر‌قدرت‌های جهان به یک انسجام و اتحاد رسیدند تا این انقلاب را متوقف کنند و برای براندازی نظام جمهوری اسلامی کودتاهای مختلف، درخواست تجزیه‌طلبی در شهرهای کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان را بین مردم ایران به وجود آورده و بعد از این وقایع جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند.

جوانی اضافه کرد: دشمن‌های کشور ایران می‌دانستند که اگر جبهه حق قدرت بگیرد دیگر باطل جایگاهی ندارد و دشمن با تمام فعالیت‌هایی که برای براندازی این نظام انجام داد، نظام جمهوری اسلامی پابرجاست.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی رسیدن انقلاب اسلامی به این جایگاه حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، مردم و جوانان ایران در زمان جنگ با خون خود از این انقلاب دفاع و همیشه و در تمام صحنه‌ها از ولایت فقیه حمایت کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در زمان کنونی متوجه شده که کشور ایران در حال پیشرفت است و با دسیسه‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر به سراغ جوانان و مردم آمده تا ملت ایران را به انحراف بکشاند که امام خمینی(ره) فرمودند، من در میان شما باشم یا نباشم نباید اجازه دهید دشمن بر ملت و کشور شما تسلط پیدا کند.

جوانی اضافه کرد: هدف دشمن از برنامه‌های علنی و کوتاه‌مدت، به اهداف پنهان و بلند‌مدت روی آورده تا بتواند روح انقلابی را از ذهن مردم ایران دور کرده و پایه‌های انقلاب اسلامی را متزلزل کند و برای رسیدن به این هدف به تمام ارکان جامعه حتی مهدهای کودک هم رخنه کرده است.

وی تصریح کرد: ترامپ در یکی از صحبت‌های خود اظهار کرده که آمریکا در چند سال اخیر بالغ بر 6 تریلیون دلار در خاورمیانه و جنگ‌های این منطقه هزینه کرده اما چیزی به دست نیاورده است درحالی که با این مبلغ می‌توان دو بار آمریکا را از نو ساخت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف راهبردی این هزینه را ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: دشمنان ایران مشاهده کردند جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت است و قدرت این کشور به سرعت افزایش می‌یابد، نتوانستند با این موضوع کنار بیایند و وقتی که فتنه 88 رخ داد، این دشمنان خوشحال شدند چراکه می‌پنداشتند با این فتنه انقلاب اسلامی ایران از بین می‌رود.

* ایستادگی انقلاب و ولایت در مقابل فتنه 88

جوانی گفت: رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند، دشمن 20 سال در ایران فعالیت کرد و پایه‌های این فتنه را برپا کرد تا به هدف خود یعنی همان فتنه سال 88 رسید که برخی بتوانند در مقابل این انقلاب و ولایت ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی افراد وجود دارند که به اسم انقلاب اسلامی فعالیت‌های غیرانقلابی انجام داده و مردم را فریب داده و این انقلاب را از درون نابود می‌کنند که ریشه این رفتارها در آموزه‌های انقلابی و منویات رهبری مشاهده نمی‌شود و رهبر معظم انقلاب فرمودند، جوانان و کودکان را با انقلاب و اهداف آن آشنا کنید و آماده باشید که خرمشهرها اشغال می‌شود و این اشغال به وسیله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم صورت می‌گیرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار حوزه رخ داده است، گفت: نخستین دستاورد این انقلاب در حوزه داخلی به وقوع پیوست به صورتی که قبل از انقلاب در کشور آزادی و استقلال در بین مردم وجود نداشت به طوری که وقتی قبل از انقلاب کارتر به ایران آمد، شاه ایران خبر نداشت و کارتر گفت هرچه من بگویم انجام می‌شود و شاه نتوانست دخالت کند.

جوانی افزود: قبل از انقلاب انتخاباتی در کار نبود و شخص نخست کشور را آمریکا و انگلیس معین می‌کردند که امام خمینی(ره) فرمودند، انقلاب اسلامی ایران با حکومت الله روی کار آمد.

وی به حوزه منطقه‌ای که دومین حوزه از دستاوردهای انقلاب است، اشاره کرد و گفت: اوباما اذعان کرده کشور آمریکا دو تریلیون دلار در عراق هزینه کرد تا بتواند در این کشور ثابت شود که سود این هزینه به نفع ایران به اتمام رسید و در جنگ‌های منطقه‌ای کشور ایران بسیار تأثیرگذار بوده و هدف آمریکا این است که به جهان حکومت کند و برای این مهم باید بتواند منطقه خاورمیانه را اداره کرده و برای حکومت به قلب زمین باید به ایران مسلط شود و در حال حاضر ایران به منطقه خاورمیانه تسلط دارد و به عنوان محور خاورمیانه محسوب می‌شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سومین مورد از دستاوردهای انقلاب نام برد و تصریح کرد: این دستاورد در حوزه بین‌الملل است به صورتی که نظام حاکم در جهان نظام دو‌قطبی بود که ایران با انقلاب اسلامی نظریه کمونیسم را به چالش کشاند و نظریه جدید در جهان ارائه کرد.

جوانی یادآور شد: بعد از چند سال بلوک شرق فرو ریخت و امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند، ایران ابرقدرت‌ها را به زیر می‌کشد که طبق اعلام یک سایت آمریکایی در سال 2017 میلادی نام ایران در لیست هشت کشور قدرتمند جهان مشاهده می‌شود.

* حمایت از اقتصاد مقاومتی

وی با بیان اینکه حوزه تاریخی چهارمین دستاورد انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را تغییر داد و قبل از این انقلاب تفکرهای سوسیالیستی و لیبرالیستی بر ذهن مردم جهان حکومت می‌کرد و مسلمانان نمی‌توانستند از دین خود سخن بگویند و بسیاری از صاحب نظران معتقد هستند با ظهور انقلاب اسلامی هزاره سوم در اختیار تمدن اسلامی قرار می‌گیرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اشرافی‌گری از جنس انقلاب اسلامی نیست و باید از بین برود، خاطر‌نشان کرد: تمام مردم انقلابی برای حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران وارد میدان عمل می‌شوند تا بتوانند با حمایت از اقتصاد مقاومتی رکود را از بین ببرند و چشم به نتیجه برجام و خارج از کشور ندوخته‌اند و باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رجوع کرد که تأکید کرده‌اند،«کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است نه خارج از کشور».

جوانی عنوان کرد: سخنگوی وزیر امور خارجه فرانسه گفت، در ایران باید افراد میانه‌رو را تقویت کرد تا این افراد در ساختار قدرت این کشور قرار گیرند و این راه را می‌توان از طریق انجام تعاملات اقتصادی و تجارت با افراد میانه‌رو انجام داد؛ رهبر معظم انقلاب بیش از 100 بار از کلمه نفوذ استفاده کردند و بیشتر بر نفوذ سیاسی و فرهنگی تأکید دارند که باید با راهکارهای مناسب از این نفوذ جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به رخنه دشمن بر ذهن مردم ایران با نام اخلال در نظام محاسباتی یاد می‌کنند که هدف از این فعالیت دشمن، هدایت افراد جامعه برای رسیدن به اهداف خود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار