مدیر آبفای اسلام آباد غرب مطرح کرد:
مدیر آبفای اسلام آباد غرب گفت:بیش از 693 مورد آزمایشات شیمیایی و میکروبی روی شبکه توزیع آب در اسلام آباد غرب طی سالجاری انجام شده است
کد خبر: ۳۷۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 01 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب  کرمانشاه، مدیر امور آبفای اسلام آباد غرب با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری 592 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب واگذار شده است اظهار داشت: از این تعداد:296 فقره انشعاب آب و 296 فقره انشعاب فاضلاب بوده که به متقاضیان واگذار شده است .
علی حسین منصوری افزود:31مورد انشعابات غیرمجاز طی مدت مذکور در این شهرستان شناسایی و این انشعابات با پیگیری های انجام شده تبدیل به مجاز گردیده است.
مدیر امور آبفای اسلام غرب افزود: استاندارد نمودن 410فقره انشعابات، نشت یابی 110کیلومتر شبکه توزیع آب، تعویض 733دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این امور بوده است .
وی کیفیت آب شرب را از خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب دانست و به انجام 662مورد آزمایشات میکروبی آب و 31مورد آزمایشات شیمیایی آب اشاره کرد وگفت: با انجام آزمایشات براساس استاندارد های ملی، بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود .
منصوری گفت: شستشوی شبکه توزیع وخطوط انتقال 87کیلومتر، 452 متر لوله گذاری فاضلاب،5160 متر لوله گذاری آب،6900 مورد پیمایش ملک به ملک و 2855مورد بررسی نحوه مصرف مشترکین از دیگر اقدامات این امور  در مدت ذکر شده است .
مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب تصریح کرد :به منظور رفع کمبود آب شرب زون مرتفع و تقویت فشار آب و همچنین  یک حلقه چاه  آب دراین  شهرستان به بهره برداری رسیده است .
منصوری تعداد مشترکین این شهرستان را بیش از 23هزار و400مشترک عنوان کرد و گفت : منابع تامین آب این شهرستان از 17حلقه چاه عمیق  تامین می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار