مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه از شناسایی پاساژها و مجتمع‌های تجاری کرمانشاه که ایمنی ندارند و یا فرسوده هستند خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛علیرضا وزیری گفت: بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده نشان می‌دهد وضعیت 14 تا 18 پاساژ کرمانشاه حاد است.

وی اظهار کرد: حادثه "پلاسکو" تهران تلنگری برای ما بود که مجتمع‌های تجاری و پاساژهای ناایمن کرمانشاه را شناسایی کنیم.

وزیری ادامه داد: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد وضعیت 14 تا 18 پاساژ در کرمانشاه حاد است، برخی از آنها بیش از 30 سال عمر دارند و برخی از آنها با قدمت بیشتر جزو آثار تاریخی محسوب می‌شوند.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه افزود: پس از شناسایی دقیق مجتمع‌های فرسوده و ناایمن به مالکان آنها اطلاع رسانی خواهد شد که اگر قابلیت ایمن سازی دارد کارهای ایمنی آن انجام شود، در غیر اینصورت باید بازسازی صورت گیرد.

وزیری تصریح کرد: اگر نیاز به حمایت ما هم داشته باشند، از ظرفیت‌هایی که در قانون بهسازی و نوسازی بافت فرسوده برای املاک تجاری و مسکونی داریم، استفاده خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، برای  برخی از مراکز تجاری نیز از سال‌های قبل تامین دلیل گرفته شده و به مالکین آنها ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم و مکاتبات در خصوص پاساژهای ناایمن و فرسوده کرمانشاه با دستگاه‌های مرتبط از جمله آتش‌نشانی و ... انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار