معاون فرماندار روانسر:
معاون فرماندار روانسر گفت: هدف از خلق حماسه انقلاب اسلامی رسیدن به عزت، خودباوری و استقلال است که امروزه با بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری مقتدرانه تر به راه خویش ادامه می دهیم.
کد خبر: ۳۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 04 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فرمانداری روانسر؛بساطعلی نوری در مراسم جشن انقلاب شهر شاهو افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد هستند با بکار گیری ترفندهای مختلف ملت ایران را از مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی باز دارند اما بیداری تمامی ملت ایران این دسیسه ها را نقش بر آب کرده است.
وی اضافه کرد: با وجود توطئه های گسترده معاندین نظام ما شاهدیم جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی به ویژه مردم عزیز اورامانات و بخش شاهو همچنان معتقد به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی اند و این وظیفه مسئولین عزیز را سنگین تر می کند .
معاون فرماندار روانسر ادامه داد: دشمن سعی دارد با بزرگ نمایی مشکلات وکم رنگ نمودن باورهای دینی ، مردم را از انقلاب دلسرد نماید ولی مردم مسلمان ومومن ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال وتبعیت از منویات مقام عظمای ولایت  با اتحاد وهمدلی در راه دفاع از آرمانها ایستاده اند و در این راه تا پای نثار جان عزیز خود استقامت  می ورزند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: امام راحل با حرکت پیامبر گونه خویش انقلابی را در گوشه ی از جهان ایجاد کرد که این انقلاب امروز ام القری حرکت جهانی است
سرهنگ علی اصغر اله دانه افزود: دشمنان از اول انقلاب تاکنون‌های توطئه‌های گوناگونی را علیه نظام اسلامی انجام داده‌اند که با وجود همه این توطئه‌ها نظام اسلامی با حضور ملت همیشه در صحنه به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد.
وی یادآور شد: ایام دهه فجر نشانگر روزهای اقتدار، انسجام و قدرت و حدت مردمی است که در پی آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.
   فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: عزتی که اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم ایران داد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و این حرکت ادامه راه امام و شهداست. 
کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر نیز گفت: دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی ثمره ایمان به خدا ، رهبری امام راحل (ره) وحدت کلمه مردم وجانفشانی شهدای انقلاب اسلامی است وباید قدرشناس این نعمتهای الهی بود
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار