فرماندار ایلام گفت: 22 بهمن روز شکوه همبستگی، اقتدار و پایداری نظام اسلامی و اتحاد برای خلق حماسه ای دیگر است.
کد خبر: ۳۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی اظهار کرد: یوم الله 22 بهمن نماد تجلی وحدت، انسجام و شکوه انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و نماد آزادی ملت ایران از چنگال رژیم پهلوی و استکبار جهانی است.

وی حضور چشمگیر هر سال ملت ایران اسلامی در این روز بزرگ و تاریخی را نوعی تجدید بیعت با آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بیان کرد و افزود: 22 بهمن بهار انقلاب اسلامی است که در این روز مردم انقلابی ایران آنچنان با شور و بصیرت برای گرامیداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ جهان به صحنه می آیند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش همبستگی ملت ایران است چرا که در این روز تاریخی از هر گروه، طبقه و قومی به صورت یکپارچه در جشن سالروز پیروزی انقلاب حضور یافته و با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید پیمان بسته و چشم همه جهانیان را متحیر خواهند کرد.


بسطامی اضافه کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته ملت ایران اسلامی یکبار دیگر در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب بر خواهند خواست و با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان ایلام نیز به همراه ملت ایران با حضور حماسی و پرخروش خود در روز 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید بیعت خواهند کرد.

فرماندار ایلام تاکید کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ایلام ساعت ۱0:30 صبح روز جمعه از چهارراه رسالت به سمت مصلی آغاز و با سخنرانی آیت الله بوشهری از نمایندگان خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

اهالی شهرستان 220 هزار نفری ایلام در همه جریان های انقلاب اسلامی از بدو شکلگیری و پیروزی تاکنون حضور موثر و مشارکت فعالی داشته اند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار