تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 72 هزار و 94 درخواست مردمی این استان در دولت یازدهم بررسی شد.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 08 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدمراد رئیسی اردلی در نشست خبری با اصحاب قلم در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این تعداد 68 هزار و 744 درخواست از طریق سامانه 111 سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) و مابقی از طریق 134 ملاقات عمومی با استاندار استان بررسی شده است.
وی افزود: درخواست های ارائه شده از طریق سامانه 111 سامد به صورت ابراز احساسات، انتقاد، پیشنهاد، شکایت، طرح ایده و ارائه دیدگاه ارائه شده است.
رئیسی اردلی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست های مردمی سامانه 111 سامد، ارزیابی عملکرد دفاتر استانداری و فرمانداری ها، امور حقوقی و بازرسی از مهمترین فعالیت های دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: تسهیل در ارتباط مردم و دولت، رسیدگی بهتر به مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در هزینه های مردم و دولت از مهمترین مزیت های سامانه 111 سامد است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دریافت مشکلات و یا شکایات مردمی، ثبت آن در سامانه، انجام مشاوره، رسیدگی به موضوع، انتقال به دستگاه اجرایی مربوطه، دریافت پاسخ از مسئولان ذیربط و اعلام نتیجه به متقاضی از مراحل رسیدگی به خواسته های مردم در سامانه 111 سامد محسوب می شود.
وی گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، دفاتر استانداری و فرمانداری ها به طور سالانه و یا از طریق طرح شهید رجایی صورت می گیرد.
رئیسی اردلی تاکید کرد: به منظور توجیه مبانی قانونی و حقوقی، ارتقای خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان، دفاع از حقوق دولت و کاهش مسایل ناشی از رعایت نکردن قانونی، تاکید بر آشنایی با قانون و تقویت هماهنگی بین بخشی از طریق شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود.
وی افزود: به منظور اجرای مطلوب طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد رعایت حقوق شهروندی و امنیت عمومی بازرسی هایی به صورت دوره ای از دستگاه های اجرای مختلف در استان انجام می شود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت یازدهم مشکل هفت هزار و 121 نفر از مردم به صورت مراجعه حضوری به این دفتر بررسی و به طور کامل رفع شده است.
وی یادآور شد: نقد منصفانه، علمی و سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی به منظور رفع مشکلات حوزه های مختلف مورد تایید و تاکید تمامی مسئولان ارشد در کشور و استان است.
رئیسی اردلی اظهار کرد: هم اینک رضایتمندی از عملکرد رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری به طور کامل است.
رسیدگی به مشکلات مردمی در سامانه 111 سامد حداکثر 10 روز طول می کشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار