سردار صفوي:
مشاور عالي فرماندهي کل قوا گفت: ايران به کمک حزب‌الله و دوستانش اين قدرت را دارد که در صورت تجاوز نظامي از طرف صهيونيست ها به ايران، حيفا و تل‌آويو را با خاک يکسان کند.
کد خبر: ۳۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 21 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار سرلشکر سيديحيي صفوي در برنامه «نگاه دو» شبکه دو به سخنان تهديد‌آميز مقامات آمريکايي و صهيونيستي اشاره کرد و گفت: صهيونيست‌ها خوب مي‌دانند که نتوانستند در جنگ 33 روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ‌هاي 22 و 50 روزه در مقابل مردم غزه پيروز شوند در حالي که اينجا يک حکومت مقتدر و قدرتمند وجود دارد.
وي ادامه داد: حضرت آقا دو سال پيش در حرم مطهر امام رضا (ع) فرمودند اگر صهيونيست ها بخواهند غلطي کنند، حيفا و تل‌آويو را با خاک يکسان مي‌کنيم.
صفوي گفت: اين حرف شعاري نيست و ايران به کمک حزب‌الله و دوستانش اين قدرت را دارد که در صورت تجاوز نظامي از طرف صهيونيست ها به ايران، حيفا و تل‌آويو را با خاک يکسان کند.
وي با بيان اين که اين حرف پشتوانه عملي دارد و تنها يک حرف نيست، افزود: صهيونيست ‌ها مشکلات زيادي دارند و مي‌دانند قدرت ايران فراتر از آن است که بتوانند با آن گلاويز شوند.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به اين سوال مجري برنامه که مسوولان رژيم صهيونيستي از بيان برخي مسائل به دنبال چه چيزهاي هستند، گفت: مسوولان آمريکايي و صهيونيستي با اين اظهاراتشان به دنبال فضاسازي هستند.
وي افزود: حزب الله لبنان در بيخ گوش آنهاست که بيش از 80 هزار موشک آماده شليک به تل‌آويو و حيفا است.
سرلشکر صفوي گفت: بعيد مي دانم صهيونيست ها براي ما مشکل نظامي به وجود بياورند چون مي دانند ايران کشوري قدرتمند است که پاسخ شکننده‌ اي به آنها خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار