مدیرعامل خانه مطبوعات کشور خبر داد:
مدیرعامل خانه مطبوعات کشور از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی از اعضای خانه مطبوعات برای اولین بار از 20 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 11 February 2017

فریدون معتمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به آغاز ثبت‌نام الکترونیکی اعضای خانه مطبوعات از 20 بهمن، اظهار کرد: این اولین بار است که ثبت‌نام را به صورت الکترونیکی داریم.
وی گفت: اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور  می‌توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود برای ثبت نام در سایت خانه مطبوعات اقدام کنند که برای هر استان به تفکیک مشخص است.
معتمدیان مهلت ثبت‌نام را تا 30 بهمن اعلام کرد.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه یادآوری کرد: افرادی که از قبل عضو خانه مطبوعات بودند و یا گروه‌هایی که تازه می‌خواهند عضو شوند، همه باید ثبت‌نام خود را در این سایت انجام دهند.
وی تاکید کرد: افرادی که برای اولین بار ثبت‌نام می‌کنند باید توسط هیات مدیره خانه مطبوعات و با نظارت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان بررسی شوند تا مشخص شود صلاحیت عضویت در خانه مطبوعات را دارند، یا نه.
معتمدیان شرط اصلی برای ثبت‌نام در خانه مطبوعات را نیز داشتن یکسال سابقه بیمه مرتبط، داشتن حداقل مدرک کارشناسی( در صورتی که مدرک تحصیلی فرد پایین‌تر باشد هر هفت سال سابقه کاری، یک مقطع تحصیلی محاسبه می‌شود)، سابقه کاری و عدم سوء پیشینه عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این سایت نیازمند گواهی سوء پیشینه است و دریافت این گواهی به اقداماتی نیاز دارد، به متقاضیان توصیه کرد، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
به گفته معتمدیان، افراد باید دقت کنند  که مراحل عضویت در خانه مطبوعات تا پایان دریافت کد پیگیری باید طی شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه گفت: چون این سایت به تازگی راه‌اندازی شده ممکن است مشکلات و اختلالاتی در زمان ثبت‌نام داشته باشد، از همین رو جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.
وی تعداد افرادی که در کل کشور عضو خانه مطبوعات هستند را بین سه تا چهار هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز 120 نفر عضو خانه مطبوعات هستند.
معتمدیان معتقد است، خانه مطبوعات تشکلی برای حمایت از اصحاب رسانه است و خدماتی از جمله خدمات حقوقی، آموزشی، تسهیلاتی،  مشاوره‌ای و ... را به اعضا خود ارائه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار